• 瀏覽: 1,788
  • 回覆: 28
+6
新冠肺炎殺入本港,史無前例一日奪七命!上周已有十多名確診者病逝,昨日離世的其中四名病人分別為慈雲山居民、屯門新墟康和護老中心黃金分院院友、慈雲山港泰護老中心院友及柴灣居民,均有長期病患。而基督教聯合醫院一名有長期病患男病人前晚因氣促入院,檢測後列作初步確診,惟及後病情轉差,昨早離世。醫院管理局解釋,由於該初步確診老翁未列入確診編號,目前未有列入死亡個案,故至今累計三十三名確診病人於公立醫院離世。

七名死者分別留醫多間醫院,死亡群組重災區的港泰護老中心,昨再增一名八十六歲老翁不治,他有長期病患,上月十一日因確診感染,入住瑪麗醫院,惟持續惡化,延至昨早離世,港泰護老中心群組累計八人死亡。

港泰群組8亡 死亡率高達17%港泰護老中心整個群組達四十五人,包括三十四名院友及十一名員工、院友家屬確診。連同昨離世的老翁,共有七名院友及一名院友家屬死亡,群組死亡率達一成七。

另一護老院群組,康和護老中心黃金分院至少有三十七名院友染疫,累計三死。其中一名八十九歲女院友,上周日因發燒入住屯門醫院。由於情況持續惡化,家屬同意若病人情況再轉差時,不為病人施行心肺復甦術,昨凌晨離世。

另外,其中兩名不治確診者,分別是伊利沙伯醫院七十九歲男患者,慈雲山慈民邨民裕樓居民,上周一因咳嗽入院,延至前晚離世。東區尤德夫人那打素醫院七十九歲女病人,住在柴灣興華(一)邨興翠樓,有長期病患,七月廿九日因發燒及氣喘入院,惟病人情況持續轉差,昨午離世。

昨亦新增一名初步確診者離世,聯合醫院一名八十八歲長期病患男病人,前晚氣促入院,入住單人病房,病情轉差,昨早離世。他入院時有做病毒檢測,昨早證實初步確診。

嚴重危殆個案比率仍較外國低醫院管理局總行政經理(病人安全及風險管理)何婉霞說,過去兩星期死亡個案上升,主要因較多長者確診,且大部分有長期病患者,故感染病毒後引起併發症的機會較高。目前本港三千多宗確診個案,死亡率約百分之零點九,與外國相比不算太差,而嚴重及危殆個案的比率亦少於百分之五,較外國的一至兩成低。

新聞來源連結:
https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20200802/00176_006.html

雖然限聚令好不便,
但係寧願煩 D 都跟足隔離措施, 避免感染

[ 本帖最後由 kitlo0414 於 2020-8-2 07:39 PM 編輯 ]



有無人做年齡層中招,死亡的統計圖表?最好有時間軸。可以睇到很多關係圖形。



所以英美由佢傳播...
減少好多照顧老弱開支...



引用:
原帖由 songsong17 於 2020-8-2 07:47 PM 發表
所以英美由佢傳播...
減少好多照顧老弱開支...
鷹角殺老計劃



[隱藏]
仆街喇東張西望講到好恐怖


全部死亡者係六七八九十歲,行入醫院打橫出來,我思疑有黑暗政策對呢啲年齡層不主動施救,當然呢個政策未必係政府政策,而係有人暗中施行,咁嘅年齡層,要病都係遲啲先,等內地援建好醫院先好病,入咗呢間醫院可能一百歲病者都可以醫好。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
這個美國肺炎病毒很毒很蠱惑, 老人家抵抗力比較弱就好易出事啊... R.I.P....


[隱藏]
引用:
原帖由 democrazyboy 於 2020-8-2 07:56 PM 發表
全部死亡者係六七八九十歲,行入醫院打橫出來,我思疑有黑暗政策對呢啲年齡層不主動施救,當然呢個政策未必係政府政策,而係有人暗中施行,咁嘅年齡層,要病都係遲啲先,等內地援建好醫院先好病,入咗呢間醫院可能一百歲病者都可以醫好。 ...
吾出奇, 因為內地人既質素比香港好好多



引用:
原帖由 hwwong 於 2020-8-3 12:27 AM 發表
這個美國肺炎病毒很毒很蠱惑, 老人家抵抗力比較弱就好易出事啊... R.I.P....
你真係衰講埋係美國肺炎, 因住呢個所謂民主國家既總統制裁你



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
林鄭政權必須為此負上全責


日日都有人死 好多時老人院的老人家未必真係係老人院中招 可能係入醫院才中招再死亡 所以有事都好 盡量咪去好過 如果真係空氣傳播以醫療ed密閉式空間真係危險
醫院d人點對老人家係人都心知套明 



[隱藏]
引用:
原帖由 kitlo0414 於 2020-8-3 11:37 PM 發表


吾出奇, 因為內地人既質素比香港好好多
呢個係我嘅真經歷,有感而發,早十幾年前,我阿媽都八十有幾,因感冒肺炎,照鏡醫生同佢講睇片花哂,只是俾D止咳藥佢食,兩日就趕佢出院,晚上又是大咳瞓唔到再睇急症,點知隔一日又送佢去休養醫院,五日後休養院忽然打電話話我阿媽插喉送去急症醫院,只是話病情忽然惡化。我同家人去急症醫院,主診醫生同我講,咁大年紀唔會主動搶救,叫我哋準偏後事,結果我阿媽三日後過身。所以好多老人家過身後家人投訴醫院處理不當,係無用嘅,政府醫院係唔會將巨大資源用在救老人,家人有能力又想老人吊多幾年命,就將老人送去私家醫院,當然要有億萬身家,有醫保對於老人都係無用。



主題標籤 #新冠肺炎
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]