• 瀏覽: 845
  • 回覆: 10
美國戰略司令部司令理查德(Charles Richard)上周四(7月30日)表示,中國及俄羅斯不斷加強軍事實力,美國再



十年後美國預計做契弟

重有係五隻屎眼聯盟就要做屎眼聯直陪瞓國

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/amenews/20200802/bkn-20200802100040252-0802_00972_001.html



是時候侵略鷹尾扭轉欺凌局面,漫步大鷹博物館拿回文物


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
仲10年?根本現在已進入3國鼎立時代啦!
美國你面對現實吧




世界冇咗美國人優先,排隊啦!



[隱藏]
理查德表示,中國正全面建立三位一體核力量,其中陸基洲際彈道導彈及海軍戰略核潛艇已經成軍,最後是空軍戰略轟炸機。此外,中國發展新型指揮及控制系統、預警系統,並改善常規軍力的戰備狀態及現代化。他指中國快速發展整體軍力的速度總比美國快,例如海警船數量7年內由0增至255艘。

至於傳統戰略對手俄羅斯,理查德指俄方過去15年對整體軍力現代化,包括指揮及控制系統、預警系統,並舉行演習改善戰備狀態及技能,目前已完成70%。他承認面對中俄兩國核力量急起直追,美國戰略威懾將接受從未遇過的考驗,但同時強調「美國對上一次設想一場核衝突已是30年前的事」。




阿理查唔德司令,你老美而家已經對面緊,越來越頂唔蒲,就嚟崩盤解體,仲十年後.........



唔用十年。馬上核戰吧。攬死。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 cwilson1 於 2020-8-2 06:10 PM 發表
仲10年?根本現在已進入3國鼎立時代啦!
美國你面對現實吧




世界冇咗美國人優先,排隊啦!
平心而論,中國還需要些時間去發展可抗衡美國的軍力.
可以喺三年,五年或十年.不過一定不是下年.
所以美國佬會視唻緊嗰十年為黃金時期.
十年內隊唔冧中國嘅話,就真係有得震冇得瞓.



都係三足鼎立,互相制衡比較好,一家獨大或者兩強互片都不利於世界和平。


[隱藏]
我看理查德先生說來說去,背後動機其實只有一個——向國會要錢。


唔洗十年,計錯數﹗


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]