• 瀏覽: 2,929
  • 回覆: 53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
擁護港府各項抗疫舉措,有港府積極組織抗疫,有中央鼎力支持


從疫情防控嘅角度睇,推遲選舉具有必要性,系以港人嘅健康為主要考慮,支持!


危急存亡之秋,港府果斷決策,宣佈選舉押後1年進行。消息一出,得到廣大香港市民熱烈擁護。「同心抗疫、生命至上」迅速傳遍錦繡神州、大江南北


[隱藏]
從疫情防控岀發,為保障市民健康,確保選舉嘅公平公正,特區政府推遲第七屆立法會選舉系以人為本嘅正確決定。


推遲選舉體現了特區政府對香港市民生命安全負責任嘅態度,也確保了選舉嘅公平公正,系以人為本、生命至上,公平至上嘅正確決定。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
正確嘅決定,支持!希望攬炒派唔好再借延後選舉分化社會、分散抗疫嘅專注力。


抵制亂港分子,團結一心共同抗疫


[隱藏]
推遲立法會選舉系嚴肅嘅決定,系經過深思熟慮、細心衡量過各種因素之後所作出嘅最合適安排,並且合理合法。「相信社會各界支持特區政府嘅有關決定,並致力於喺疫情後確保明年立法會選舉順利進行。」


哩個係港府嘅選擇;中央嘅選擇;歷史嘅選擇;更係人民嘅選擇。


特區政府推遲選舉是保護香港市民健康的負責之舉,亦是基於科學防控疫情審時度勢的明智之舉,符合香港的整體利益。


堅決支持港府嘅決定


我哋港人肯定支持港府嘅決定


[隱藏]
香港需要繁榮穩定


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]