• 瀏覽: 2,798
  • 回覆: 66
+9
特首林鄭月娥昨日一錘定音,宣布立法會選舉因疫情延後一年,至20021年9月5日舉行。以個人名義出選立法會法律界功能組別的大律師公會主席戴啟思,今日(8月1日)接受《香港01》查問時斥責,「我對特首輕言放棄、叫停選舉感到失望」( I am disappointed that the CE threw in the towel so easily and called off the election.)



白人當中國人命如狗屎上面隻烏蠅
扺你冇左個女但係多左個便宜女婿

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/505562/立法會選舉押後-戴啟思-我對特首輕言放棄-叫停選舉感到失望#media_id=4977025



點睇到"特首輕言放棄"?


 特首林鄭月娥於昨日記者會中,先後舉出相關數據,支持延後選舉的決定。例如,全球確診個案於過去六個星期增加了一倍,超過1,700萬宗,當中包括66萬宗死亡個案;本港方面,從7月8日到7月30日這段時間裏,新增的確診個案高達1,852宗,比過去半年,即六個月內累計的1,300宗多了約42%,7月30日更錄得單日新高,確診個案達149宗,當中90%都是本地感染個案。

戴啟思表示,就其個人而言,林鄭舉出的數據沒有甚麼了不起。他認為,若去到9月首星期,疫情嚴峻到一個地步需要叫停選舉,以防止疫情漫延,我期望她屆時能進一步加強防疫舉措,例如全港停學,再收緊食肆堂食措施。

雖然在疫情下,許多國家決定押後選舉,但戴啟思提出,亦有不少國家於疫情下如期舉行。「從我認知其他地方所採取的措施,即使選舉活動需要持續進行兩天,還是有可能繼續舉辦的。」



引用:
原帖由 lpj88 於 2020-8-2 07:38 AM 發表
點睇到"特首輕言放棄"?
條肥佬唔識廣東話。
又只係睇英美報紙。



[隱藏]
佢宣誓效忠英女皇定基本法?
是旦一樣都有可能是 叛國罪



其實做立法會議員有冇國籍限制㗎? 如果持有外國國籍,應該冇資格成為立法會議員。


引用:
原帖由 max3350 於 2020-8-2 07:50 AM 發表
佢宣誓效忠英女皇定基本法?
是旦一樣都有可能是 叛國罪
黃絲法官係自己友,肥佬宣假誓效忠基本法零刑責



如果佢真係忠於香港,忠於香港人,就要珍惜香港人的性命,不要把防疫抗疫政治化!


引用:
原帖由 明日純情的馬 於 2020-8-2 07:33 AM 發表
特首林鄭月娥昨日一錘定音,宣布立法會選舉因疫情延後一年,至20021年9月5日舉行。以個人名義出選立法會法律界功能組別的大律師公會主席戴啟思,今日(8月1日)接受《香港01》查問時斥責,「我對特首輕言放棄、叫停選舉感到失望」( I am disappointed that the CE threw in the towel so easily and called off the election ...
又是一個有選票就可以
你死你事的西方政客
死之前要投票俾自由民主
這戴啟思生態
真是惡心



[隱藏]
為反政府而反
毫無理智
咁就算是民主自由了



引用:
原帖由 hkrking 於 2020-8-2 07:55 AM 發表
其實做立法會議員有冇國籍限制㗎? 如果持有外國國籍,應該冇資格成為立法會議員。
地區直選要係中國籍,功能組別無個別限制,但總數有限制。

[ 本帖最後由 明日純情的馬 於 2020-8-2 08:32 AM 編輯 ]



引用:
原帖由 明日純情的馬 於 2020-8-2 08:31 AM 發表

地區直選要係中國籍,功能組別無個別限制,但總數有限制。
謝謝,咁可能都要改下功能組別嘅國籍要求,呢個係個漏洞,例如我哋中國人應該都唔可以做到美國國會議員。



原來佢祖家一早已經大批量投降.


附件

FK10101209.png(115.19 KB)

2020-8-2 08:34

FK10101209.png

死鬼的狗噏搞搞震,隨時將你趕離香港


[隱藏]
咪話以後都唔參選啦!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]