• 瀏覽: 2,280
  • 回覆: 20

立法會選舉押後一年,曾在自己店內擺放巨型「香港民主女神」,並參選體育、演藝、文化及出版界的商人周小龍,入到閘都無得選。他今日在社交網站發帖,顯示一個大縮水版本的「香港民主女神2.0」雕像,已擺放在其屯門市廣場店內,民主女神仍然手持黑旗,但旗上以幾何圖案代替「光復香港」字眼。

他說,在他的字典內無「放棄」這兩個字,會繼續「大聲發聲講人話」,努力撐民主撐到底,並稱讚香港人「真係好勁」,自己「唔會停」、「唔會驚」,更不會移民,感謝有良心有骨氣的香港人。

早於6月中,周小龍把一個2米高的民主女神雕像,放在荃灣愉景新城的店內吸客,商場管理處隨即發出警告信,要求他移除店內的雕像,指涉嫌違反租約條款及《公眾娛樂場所規例》,大業主及後發通知不續租,要求該店21日內搬走。





雖然今次參選有黃屍選舉主任比你過關,好在天有眼要延期選舉,政府一定要提防唔好再比呢個黃屍做選舉主任。

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1335104/即時-港聞-維港會-再擺民主女神2-0-周小龍-字典內無-放棄



on 9.加硬頸, 絶症來的


抽出黃屎選舉主任都未嘗唔係一件好事


幾十歲人仲唔化ON99同班洗腦後生癲埋一份


[隱藏]
生意手法?!


黃屍經血圈?好快又縮


無放棄,只有棄租唔駛賠

[ 本帖最後由 siutatbo 於 2020-8-2 01:41 AM 編輯 ]



又想用呢招迫業主趕唔交租


引用:
原帖由 gakoduck 於 2020-8-1 11:33 PM 發表
抽出黃屎選舉主任都未嘗唔係一件好事
之前區選就係有選舉主任話時代革命無問題,至咁多黃黑入閘,依家唔知佢又點睇呢



[隱藏]
「民主女神仍然手持黑旗,但旗上以幾何圖案代替「光復香港」字眼。」
「在他的字典內無「放棄」這兩個字」

即係遲啲放個吹氣Mary代替聞屎女神
都一樣大大聲話
「在他的字典內無「放棄」這兩個字」



咁都比佢入閘


引用:
原帖由 香港雞蟲 於 2020-8-2 01:44 AM 發表
咁都比佢入閘
標準真係……



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
有晒新聞有晒相,難保出年唔會 DQ


[隱藏]
但竟比佢入到閘,能否上訴的


主題標籤 #立法會
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]