• 瀏覽: 3,076
  • 回覆: 51
多名報名參選9月立法會選舉的攬炒派及本土派參選人,相繼收到通知,被選舉主任取消參選資格(DQ)。名單包括:公民黨楊岳橋、郭榮鏗、鄭達鴻、郭家麒;攬炒派岑敖暉、土本派劉頴匡、鄭錦滿、何桂藍、梁晃維、袁嘉蔚、黃之鋒、梁繼昌等等,全部被DQ。
  特區政府重申,擁護《基本法》是立法會議員的基本憲制責任。支持香港獨立、以民主自決或支持香港獨立作為自決前途選項來處理香港體制;進行尋求外國政府或政治組織干預有關香港特別行政區的事務;原則上反對全國人民代表大會常務委員會制定《中華人民共和國香港特別行政區維護國家安全法》以及將其列入《基本法》附件三並在香港公布實施;表明意圖在確保於立法會佔多數後,行使立法會議員權力無差別地否決任何政府提出的立法建議、任命、撥款申請及財政預算案,以逼使政府接受若干政治要求;及拒絕承認中華人民共和國對香港特別行政區行使主權以及香港特別行政區作為中華人民共和國一個地方行政區域的憲制地位等行為的人士,不可能真誠地擁護《基本法》,因此不可能履行立法會議員職責。
  特區政府尊重及維護香港居民依法享有的權利,包括選舉權和被選舉權,亦有責任執行和維護《基本法》,確保所有選舉均在符合《基本法》及相關選舉法律下進行。

「民主自決」斷民路,重蹈自絕毀前途
近日嘅香港政壇平地波瀾,劇情好似電影咁,耐人尋味。此前試圖再掀起黑暴聲勢嘅泛暴派,紛紛喺香港國安法嘅震懾下,一步步洗白過去,標榜「愛國愛港」,佯裝同港獨「決裂」,實際卻仍唔放棄反中亂港嘅圖謀,妄圖借選舉推翻政府,實現所謂「民主自決」。當選舉主任要求回應時,泛暴派陰陽怪氣,妄想矇混過關,但今年嘅香港已經唔再係舊年咁款,黃之鋒等12名泛暴派被果斷DQ。泛暴派嘅「民主自決」已導致香港沉淪不振、民聲載道,宜家逢場作戲,重蹈覆轍、自決前路,完全係演技拙劣、咎由自取。
眾所周知,黃之鋒從2014年占中運動開始,就活躍喺港獨界,帶領住「香港眾志」以「民主自決」為綱領四處作惡,且有案在身,係一名不折不扣嘅激進獨派分子。舊年嘅反修例暴亂事件成就咗黃之鋒嘅「高光」時期,所以喺美國等西方國家嘅大力支持下,黃之鋒試圖從參與暴亂嘅底層爬升到主導香港嘅立法會高層,參加咗2019年嘅立法會選舉。不過,個朵咁臭嘅港獨分子,必然無法通過選舉主任嘅審查。而當時,佢回應選舉主任關於「與香港眾志嘅政治聯繫、是否認同香港眾志民主自決嘅主張」,仲倡狂聲稱「我有權參選,政府無權篩選」,其囂張程度不可一世。
不過,經此一敗,黃之鋒意識到「民主自決」觸碰到「一國兩制」底線,於是改變策略。今年年初,一直鼓吹「民主自決」嘅「香港眾志」突然更改綱領,由「推動香港民主自決」改為「推動香港嘅民主與進步價值」。而且隨著形勢嘅變化,喺香港國安法出臺前後,黃之鋒退出並解散香港眾志,企圖進一步洗白身上「民主自決」嘅標籤,為即將進行嘅參選鋪路。但係,偽裝已舊嘅黃之鋒畢竟會露出猙獰嘅獠牙,佢喺參選前拒絕簽署確認書,亦即拒絕擁護「基本法」以及保證效忠香港特別行政區。而繼舊年受選舉主任質疑后,今次嘅黃之鋒回應圓滑且帶有恐嚇色彩,一邊聲稱並唔反對香港根據《基本法》喺「一國兩制」和高度自治下履行維護國家安全嘅憲制責任,一邊卻又指責尼個係政治審查,喺網上曝光選舉委員會相片,意圖煽動網暴。咁樣自欺欺人、掩耳盜鈴嘅拙劣演技,實在不堪入目。
舊年嘅黑暴中,讓港人真正見識到咗港獨裹挾嘅民意,撕裂嘅民生,係幾咁廉價;今年嘅疫情中,港獨借疫攬炒,又係用點樣嘅方式回報民意咧?係一次又一次嘅惡意拉布,阻礙民生法案推出,係一次又一次嘅聚眾播毒,導致香港疫情肆虐,係一次又一次嘅煽動仇警,破壞法治秩序嘅重塑回歸。港獨分子勾結外力,撬動香港嘅社會法治,摧毀香港嘅道德理智,剝奪香港嘅民主自由,而佢哋主宰嘅「民主自決」,已經讓香港嘅民主瀕臨「自絕」!而民主係立法會選舉呢度,就係最後一道屏障。我哋已經睇到泛暴派策劃嘅「初選」係點樣無視法律法規、濫用權力,罔顧民聲,亦都睇到香港國安法之下嘅特區政府和建制派係如何力挽狂瀾、撥亂反正、紓困民生,民意所向,一目了然。
港獨嘅「民主自決」決不能代表港人嘅「自決前途」,更不能借此推翻先祖世代建立嘅龐大基業,亦都唔能夠背棄聯結濃厚血脈情誼嘅中華基因,若以私利嘅「民主」綁架全港嘅前途,唔單止會自毀前程,更加會被刻喺歷史嘅恥辱柱上,遺臭萬年。



以上人士嘅照片我已經capture 下來,  並放在骨灰龕上,以後日日裝香供奉這班漢奸,賣國賊。 希望他們放下屠刀,不要再禍港禍國吧。


我系香港市民都讚成DQ哂這班垃圾議員  佢哋幾時有為香港?只有破壞冇建設


天地有正氣,我哋班土生土長共同建設香港幾十年嘅香港人,終於唔洗再受呢班黃C曱甴,黑暴狗賊議員威脅,唔須要為人身安全擔憂,清埋班垃圾就可以重回正軌,安居樂業😊


[隱藏]
我真係唔明點解你哋仲有面目去報名?你哋衰到貼地係人都知你哋聲稱同事實不符。
唔DQ你係咪當人哋傻仔,你哋博懵咗幾年浪費咗香港好多錢好多時間,香港仲有無時間本錢再比你哋輸晒去呀!
一早你哋就唔應該出黎獻世啦!



引用:
原帖由 F95672 於 2020-7-31 05:22 PM 發表
天地有正氣,我哋班土生土長共同建設香港幾十年嘅香港人,終於唔洗再受呢班黃C曱甴,黑暴狗賊議員威脅,唔須要為人身安全擔憂,清埋班垃圾就可以重回正軌,安居樂業😊 ...
港獨恐怖分子做議員 真係國際笑話 香港太多愚民信假新聞 假消息 投票俾美國走狗 反中亂港



12個咁少?


引用:
原帖由 青絲繭 於 2020-7-31 05:18 PM 發表
我系香港市民都讚成DQ哂這班垃圾議員  佢哋幾時有為香港?只有破壞冇建設
DQ遠遠不夠,還在搜證,終將坐穿牢底



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
黃之鋒好彩你不是中國人,否則父母祖宗都蒙羞呀,最好趕快去整容,變了白皮豬才襯託你身份


擺到明玩9你班傻仔,吹脹🤪香港司法正一垃圾,都比不上阿爺一招!
講到玩政治,你班傻仔未夠班!



轉行去你班最愛美國怕戲啦!荷是活需要你班人才!你咁好戲!奧斯卡最佳男主角你囉硬!


曱甴一隻都嫌多 千萬唔可以比被DQ曱甴既PLAN B入閘


民主? 放火殺人燒人破壞全是你們這些民主人做的事。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]