• 瀏覽: 1,781
  • 回覆: 34
+6
25位黃大仙區議員表示,黃大仙區是第三波疫情的「重災區」,促請衞生防護中心,為黃大仙全區居民、商場職員等安排深喉唾液測試。 區議員莫灝哲說,彩虹邨有多宗確診個案,其中一幢大樓至今有6宗個案,但當局沒有安排深喉唾液測試,憂慮隱形病人會在社區散播病毒,希望當局可盡快為全區居民提供測試 。 另一位區議員劉...




25位黃大仙區議員
表示,黃大仙區是第三波疫情的「重災區」,促請衞生防護中心,為黃大仙全區居民、商場職員等安排深喉唾液測試。
區議員莫灝哲說,彩虹邨有多宗確診個案,其中一幢大樓至今有6宗個案,但當局沒有安排深喉唾液測試,憂慮隱形病人會在社區散播病毒,希望當局可盡快為全區居民提供測試 。
另一位區議員劉珈汶就批評,當局公布疫情資訊的速度慢。她舉例,一名於本星期三確診的居民,至今仍未公布其住所,促請當局完善通報機制,讓各屋苑可作好防疫措施。
亦有區議員促請當局,要盡快向「重災區」派發防疫物資、物色地點增加臨時病房,並向前線清潔工作人員提供足夠的保護裝備




黃大仙區議會泛民全取議席「25比0」...
民主民生應該最好的...
第三波疫情重災的黃大仙區慈雲山...
市民需要佢哋時就唔見影...
25位黃大仙區議員突然走晒出嚟,鬧爆政府...

搞事做嘢咁話:初選見齊人!疫情唔見人!...

新聞來源連結:
https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1539944-20200726.htm



吊你啦,之前又話罷工是救人既


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
樣𠃊樣都等政府!
你哋落手做喇!區已完
DLLM你有出政府糧㗎,包括你班助理



[隱藏]
咁首先要將黃大仙區封鎖起來……


梗係啦,黃絲黑衣播病菌呀


大埔同黃大仙區議員唱雙簧。一個追特區做政府全區檢測,一個鬧特區政府未經投標喺大埔設檢測中心。
而家香港夠人手同檢測中心做去黃大仙做全區檢測咩?



比條能你黃區耳猿含


促請安排之嘛,可以不理,又或者排到下一年!


[隱藏]
檢測要有配套...........否則會更亂............!!


基本要有禁足令配合才有最佳效果..........如果檢測完通街走一樣會出事......!!



引用:
原帖由 siuhung 於 2020-7-26 04:53 PM 發表
促請安排之嘛,可以不理,又或者排到下一年!
慈雲山在黃大仙上面...........即係黃大仙在慈雲山下面........!!
只要大家都不出門兩個星期..........這樣擴散範圍會縮一半左右........否則會永無寧日....!!
進入社區初期去做大量檢測才有用........走到現在基本無咩作為.....!!
反為守好出入境更為重要.....!!

美國這隻變種太強........所以先解決慈雲山問題.......!!
現在已經擴散去到整個九龍..........屯門已經在爆發之中.........元朗反為零星個案.....!!
大家不出街半個月會有幫助......最少減慢擴散速度.......否則真的會有很多香港人要陪葬......!!

[ 本帖最後由 清風水靜 於 2020-7-26 05:06 PM 編輯 ]



賴左屎一褲都係揾人抿屎。區議員是首先做好自己區內民生問題,人人有工做,戶戶有飯開。教化一下社會責任呀,攬炒,召見警務署長,國歌法,關你隻差事咩!區耳猿。不過你有大量民意代表你可以帶領佢哋去死地。



這班十九填田區異員為反而反衰事做盡計對正苦 瞬間華麗轉身為人服務謀取權益 政治操作人面噁心 輸打贏要無恥之極🤔


乜唔係慈雲山先係重災區咩?!


[隱藏]
一早封9左黃店港泰乜事都冇啦


主題標籤 #區議會
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]