• 瀏覽: 15,937
  • 回覆: 474
  • 追帖: 3
[隱藏]
現代戰爭最後就是炸蛋戰,你可以先炸死敵人你就贏。其他都是載體而已。炸蛋最快最難防的載體是火箭,火箭技術中國不會差太遠。航母作為一個載體是非常落後的,它只是一個駐兵的基地,作為武器是沒用的。所以全世界只有美國着力搞航母,因為只有美國有駐兵需要。所以樓主的二戰思維是不成立的。至於中美誰的炸蛋載體強,相信特朗普都未必知道。


熱賣及精選
引用:
原帖由 神經箭 於 2020-8-4 04:31 PM 發表



中美相隔半個地球,若相約在中間打,美國勝。但中國不會到中美之間開打,只會守住家門。在中國周邊開打中國必勝,因為陸基導彈對航母,中國導彈可以無限量供應,美艦在中國3,000里範圍之內即被全數清除。美國的生產力與補給力遠遠不及中國。 ...
師兄講出重點,呢啲係基本常識,唔需要引用咩野數據
亞洲係中國地盤,中國以逸待勞
美國要係十萬八千里調兵黎打仗,此乃兵家大忌
當年攻打伊拉克呢個弱雞國家都要部置好耐,仲要聯合英國北約國家
武器幾先進都冇用,只要唔能夠一舉殲滅敵方,或短時間結束戰爭
遠渡而來一方必定吃大虧,打仗除左武器,仲要打糧草
仲有普京大帝一定樂意支持中國,仲唔趁機會發下戰爭財
睇下中東敘利亞內戰,點解會打超過六年都打唔完
代理人戰爭,俄羅斯支持政府軍,美國支持反抗軍
傻侵一放手從敘利亞徹軍,普京訓著都會笑醒,有啲咁既傻西做美國總統
波頓出書爆料已經講,佢觀察普京,根本不放侵侵係眼裡,覺得侵侵條友完全唔夠班

越戰,韓戰美國佬焦頭爛額
而家面對中國,完全唔同層次
唔係信心問題,而係同中國開戰唔符合美國國家利益
美國歷來要開戰,睇民調能否說服老百姓支持
老遠走到亞洲打仗為咩? 同老百姓解釋,要連任?
就算中國要係亞洲做霸主,美國人會問,你特朗普咪承諾過唔做世界警察
亞洲事亞洲國家自己解決,關美國屁事?
意思係出師無名
到時搞到好似越戰咁,美國軍人棺材係咁送返美國本土
大家就開始反戰,最後又樣衰衰咁撤退



引用:
原帖由 神經箭 於 2020-8-4 04:31 PM 發表

中美相隔半個地球,若相約在中間打,美國勝。但中國不會到中美之間開打,只會守住家門。在中國周邊開打中國必勝,因為陸基導彈對航母,中國導彈可以無限量供應,美艦在中國3,000里範圍之內即被全數清除。美國的生產力與補給力遠遠不及中國。 ...
抱歉, 我支持祖國, 但會理性地支持.
坦白講, 中國唔係"不會"到中美之間打, 是"無法"到中美之間打.  中國除了州際導彈和潛艇, 暫時沒有其他軍力能投射到那麼遠.
任何國家的導彈都可以無限量供應, 問題係要幾耐先補充到.
你憑甚麼說"美艦在中國3,000里範圍之內即被全數清除"?  你瞭解中國導彈的性能?  你知道每次飽和攻擊可用多少枚?  你知道老美神盾的能力?  老美用甚麼防空導彈?  如果你要說把東風裝上核彈頭, 那是否代表老美也可以用戰術核導彈攻擊中國目標?  那就不是常規戰爭, 是核戰.
如果"美國的生產力與補給力遠遠不及中國", 為何老美量產F35會比中國量產殲20快這麼多?  你可知道, 現在中國的東風庫存有多少?  核彈頭有多少?

你們不要再離地十萬丈遠了, 現實就是現實, 在這個階段, 中美的常規軍力對比, 是不對稱的.  我們不用自卑, 但也不應把中國的軍力神化, 坦白講, 那和義和團並沒分別, 也會令人對解放軍產生過度的期望.

[ 本帖最後由 derek2020 於 2020-8-5 01:02 AM 編輯 ]



引用:
原帖由 andy14011982 於 2020-8-4 05:02 PM 發表




其實如果美國夠打就一早打咗啦, 仲使乜同你講咁多咩, 就算拉攏其他西方國家,日本, 韓國等都係表面上支持, 未必真係會同美國聯手出兵打中國的, 打起上嚟真係大家齊齊攬炒咖, 冇著數既野邊個做呀 ...
與其話老美夠唔夠打, 不如話, 老美沒錢打.  所以, 除非沒有其他選擇, 老美才會訴諸實體戰爭.  你們就別像呆灣人那樣, 動輒說老解夠打就一早打咗去呆灣, 那只是孩子的氣話.
日韓未必會站隊, 但日韓的老美基地就必然會是攻擊發起點之一.
你覺得美日韓怕攬炒, 那中國又不怕攬炒嗎?  如中國不怕攬炒, 為何美日韓又會怕攬炒?  如中國怕攬炒, 又怎去武統呆灣?
做人樂觀係好, 但也要面對現實.
今日輪到法國同香港停止移交法例, 中共又係例行講句"堅決反對"就收工, 這麼軟弱的表現, 又怎會得西人敬畏?



[隱藏]
引用:
原帖由 翡翠長空 於 2020-8-4 05:08 PM 發表

本版最膠一個貼, 非此莫屬.
謝謝你的意見.



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 derek2020 於 2020-7-23 01:45 PM 發表

老美瘋了, 自浸浸的美國優先開始, 針對中國, 確切點說, 針對中共成為老美政壇的政治共識, 只看誰能做得更瘋.  能做得最瘋的, 當然是儍浸.  昨天便出現了關閉中國領事館, 變相驅逐外交人員的新聞.

最近這許多許多對華強硬的跡象, 我認為, 有兩種可能.

一是延續浸浸的極限施壓政策, 要令中共不戰而降, 簽訂不平等條約, 讓浸浸可以邀功, 讓老美再次偉大.

另一種可能, 就是 ...
打仗必然係有其背後目的,如果美國攻打中國係可以令美國霸業得以延續,吾駛人教,一早已經打左了。

美國吾去打中國,有幾個可能:1.吾夠打,2.打贏但損失慘重,甚至被中國核還擊。3,有其他非戰爭而又能保存霸業的方法 4. 忍讓中國崛起,比跟中國打仗的好處較多

衡量過沒有輕易取勝的把握,也有自傷七百的可能,咪吾去打仗咯。

至於用核彈的道德問題,大家應該知道日本吃了兩個原子彈吧!世界各國還讚美國提早結束戰爭呢!

如果認為因為人有良知,沒有人敢發射核子彈,那麼中國大可放心吧,我們就相信美國人有良知,不會核平中國吧。



引用:
原帖由 rambotam2008 於 2020-8-4 07:02 PM 發表




我咪同你分析過囉 單打獨鬥 美國 過到嚟中國 美國輸嘅機會好大 所以我同你討論 你堅持要講日本會參戰 但係日本參戰嘅理由 你都答我唔到 我話日本有亡國嘅機會 講埋出嚟 你又係答我唔到 既然係咁 你認為單打獨鬥都有機會贏嘅 講出你心目中嘅打法 咁樣先至係沙場推盤呀嘛 你話我哋盲撐中國 你又何妨唔係盲撐美國呢 你話美國有數據 美國幾時同個中國咁嘅份量國家打過呀 你話中國冇數據 中國幾十年冇打過仗 ...
小朋友, 我就覆埋你呢次.
你所謂既分析, 一個數字也沒有, 全是你的"以為".  如果憑你的以為, 中國就可打贏老美, 那全世界都不用建軍了.
你既問題, 我已經答了很多次, 如果你只係想我講中你心入面的答案, 我無能為力.  否則, 請自行去我以前的回覆內找你想要的答案.
每個人都有每個人對世界的認知.  你甚麼都不知道我沒意見, 但請別強迫別人接受你甚麼都不知道而得出的結論.
如果你是以為我在盲撐, 咁在你的角度, 我就是盲撐吧!
完.



引用:
原帖由 東方忍 於 2020-8-4 10:12 PM 發表

現代戰爭最後就是炸蛋戰,你可以先炸死敵人你就贏。其他都是載體而已。炸蛋最快最難防的載體是火箭,火箭技術中國不會差太遠。航母作為一個載體是非常落後的,它只是一個駐兵的基地,作為武器是沒用的。所以全世界只有美國着力搞航母,因為只有美國有駐兵需要。所以樓主的二戰思維是不成立的。至於中美誰的炸蛋載體強,相信特朗普都未必知道。 ...
我不知你所謂的炸蛋是否指"導彈", 還是真的"炸彈".
如是指導彈, 那我會問一個簡單的問題, 若導彈如此無敵, 為何各國不單獨發展二炮部隊呢?  一開戰, 把所有導彈射出去, 就勝利了, 不好嗎?
另外, 你知道中國為了發展航母, 走過的路有幾艱辛嗎?  甚麼全世界只有美國着力搞航母, 你是被誰洗腦了?



引用:
原帖由 sclee1209 於 2020-8-4 10:38 PM 發表


師兄講出重點,呢啲係基本常識,唔需要引用咩野數據
亞洲係中國地盤,中國以逸待勞
美國要係十萬八千里調兵黎打仗,此乃兵家大忌
當年攻打伊拉克呢個弱雞國家都要部置好耐,仲要聯合英國北約國家
武器幾先進都冇用,只要唔能夠一舉殲滅敵方,或短時間結束戰爭
遠渡而來一方必定吃大虧,打仗除左武器,仲要打糧草
仲有普京大帝一定樂意支持中國,仲唔趁機會發下戰爭財
睇下中東敘利亞內戰,點解會打超過六 ...
哈哈哈哈, 既然你都講到不用引用數據, 那還有甚麼好講?
當年歐洲人都說, 那用看數字證據, 天天都看著太陽由東邊升起, 由西邊落下, 當然是太陽圍著地球運轉, 然後把伽俐略下牢.
你覺得好笑嗎?



[隱藏]
引用:
原帖由 derek2020 於 2020-8-5 12:53 AM 發表



小朋友, 我就覆埋你呢次.
你所謂既分析, 一個數字也沒有, 全是你的"以為".  如果憑你的以為, 中國就可打贏老美, 那全世界都不用建軍了.
你既問題, 我已經答了很多次, 如果你只係想我講中你心入面的答案, 我無能為力.  否則, 請自行去我以前的回覆內找你想要的答案.
每個人都有每個人對世界的認知.  你甚麼都不知道我沒意見, 但請別強迫別人接受你甚麼都不知道而得出的結論.
...
究竟邊個係小朋友呢 究竟邊個認為美國打中國 一定有其他國家幫手呢 原因呢 有亡國嘅可能 都要幫你講 你解釋咗未呀 我都話乜嘢原因都得 你講出嚟大家研究 你有冇講過呀 你唔講 我就當日本冇參戰 正常嗎 咁美國同中國打 我都同你講得好清楚啦 東風導彈如果打到航母 根本就唔使再打落去 你認唔認同呀 你可以唔認同㗎 打唔到咪海幾千公里外射戰斧囉 但係有乜實質作用 喺南海島嶼部署東風 咁你又走去邊呀 就東東風第一回合打唔到航母 航母夠唔夠膽行向前 我都好有疑問 修正之後 第二輪有冇機會打到 又夠唔夠膽搏呢 你成日講 美國嘅五代機如何厲害 用乜嘢機場進攻中國呢 唔好又返轉頭講日本呀 如果你解釋到日本幫你國嘅原因 咁先好講呀 事實就係 無論美國如何先進武器 中國嘅週邊國家 冇美國立足嘅地方 包括有軍事基地嘅日韓 你到呢一刻 只能夠喺冇雷公咁遠 試下戰斧 或者搵電子機嚟試下 睇下中國嘅電子電厲害 還是美國嘅利害 美國大可以用無人機 喺南海島嶼試一試 我同你都唔知㗎 不過有美媒講過 美國嘅咆哮戰機飛過南海島嶼 突然間所有儀器失靈 幾秒鐘之後回復正常 唔啱聽嘅咪當故仔聽囉 或者中國乜都假嘅 中國的武器全部廢嘅 如果你咁樣先啱聽 我亦都冇辦法啦小朋友



引用:
原帖由 derek2020 於 2020-8-5 01:01 AM 發表



哈哈哈哈, 既然你都講到不用引用數據, 那還有甚麼好講?
當年歐洲人都說, 那用看數字證據, 天天都看著太陽由東邊升起, 由西邊落下, 當然是太陽圍著地球運轉, 然後把伽俐略下牢.
你覺得好笑嗎? ...
美國作為入侵者 梗係要話畀人聽我嘅數據好厲害啦 中國作為防守者 使乜話畀人聽我有啲乜嘢防守武器 講埋個數據畀人聽 美國乜嘢武器都賣 中國乜嘢武器都唔肯賣 你就日日望是數據 數據得嘅打咗伊朗啦 使乜等 軍官去咗伊拉克先用無人機呀 以為咁樣好威 數據得嘅 伊朗炸咗美國軍事基地 即刻還以顏色啦 乜你認為真係要畀曬啲數據人哋睇 咁樣會好打啲呀 美國經常會吹噓自己嘅武器 f35 二億五千萬美金 數據唔靚 阿水買呀 但係係咪真係打得 係咪真係有數據咁厲害 打過先知



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 derek2020 於 2020-8-5 12:57 AM 發表



我不知你所謂的炸蛋是否指"導彈", 還是真的"炸彈".
如是指導彈, 那我會問一個簡單的問題, 若導彈如此無敵, 為何各國不單獨發展二炮部隊呢?  一開戰, 把所有導彈射出去, 就勝利了, 不好嗎?
另外, 你知道中國為了發展航母, 走過的路有幾艱辛嗎?  甚麼全世界只有美國着力搞航母, 你是被誰洗腦了? ...
你每一個回覆我都盡量駁下你 你以為導彈咁容易 世界好多國家都係要買導彈 仲唔係輕易買到 喺你嘅認知 導彈就咁射咗出去 就會中目標 你唔係嘛 導彈要配合雷達 衛星 本土國家要好多基建配合 買人哋嘅導彈 就易畀人哋鏈住條頸 想當年阿根廷福克蘭群島 就用唔到法國嘅導彈打英國戰艦 用到嘅話 英國將會傷亡慘重 代表乜嘢 就係自己做到彈唔容易 中東嘅有錢佬 全部都係買 全世界 只得幾個軍事強國可以做利害嘅導彈 美國成日叫中國唔好買導彈畀伊朗 究竟點解呢 連威士火箭炮 中國賣畀佢都要抗議 你話點解呢  因為導彈的確係非常厲害嘅武器 只不過冇能力製造 無論國防畀幾多錢 冇基礎能力 做出嚟都唔會好 印度有冇出名嘅導彈呀 佢嘅國防開支都唔少㗎 大水魚添 五代機都話做到㖭 但係我真係唔知佢做到啲乜嘢出名嘅導彈



引用:
原帖由 derek2020 於 2020-8-5 12:46 AM 發表



與其話老美夠唔夠打, 不如話, 老美沒錢打.  所以, 除非沒有其他選擇, 老美才會訴諸實體戰爭.  你們就別像呆灣人那樣, 動輒說老解夠打就一早打咗去呆灣, 那只是孩子的氣話.
日韓未必會站隊, 但日韓的老美基地就必然會是攻擊發起點之一.
你覺得美日韓怕攬炒, 那中國又不怕攬炒嗎?  如中國不怕攬炒, 為何美日韓又會怕攬炒?  如中國怕攬炒, 又怎去武統呆灣?
做人樂觀係好, 但也 ...
你講咁耐 從不解釋日韓點解要跟隊美國 淨係話日韓基地為起點 乜嘢原因令你咁諗呢 如果你話日本不能控制沖繩美軍基地 都仲有得講 美國自把自為 日本只能不配合 都仲有得講 但係南韓基地 美國真係夠膽用 中國後面支持 北韓攻擊南韓 美國可以點做 成日同你講你講嘅嘢係不成立 你係要話冇原因都要死跟美國 難道你真係認為自己有道理 如果美國要攬炒 同你講過好多次 陪佢攬炒 因為冇得逃避 如果中國信報美國就要攬炒嘅 咁就攬炒啦 你會停止進步遷就佢 咁德如中國威脅佢 否則攬炒啦 呢一點係好多餘嘅



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 derek2020 於 2020-8-5 12:46 AM 發表



與其話老美夠唔夠打, 不如話, 老美沒錢打.  所以, 除非沒有其他選擇, 老美才會訴諸實體戰爭.  你們就別像呆灣人那樣, 動輒說老解夠打就一早打咗去呆灣, 那只是孩子的氣話.
日韓未必會站隊, 但日韓的老美基地就必然會是攻擊發起點之一.
你覺得美日韓怕攬炒, 那中國又不怕攬炒嗎?  如中國不怕攬炒, 為何美日韓又會怕攬炒?  如中國怕攬炒, 又怎去武統呆灣?
做人樂觀係好, 但也 ...
仲有呀 講咁耐中國點做嘢你都唔識 美國閂咗中國領事館 中國領事館係幾日之後先關返美國領事館 中國做野一向都係咁 無論中國點做 西人都以為自己高人一等㗎喇 點會敬畏黃種人喇 做返自己要做嘅嘢 唔使理佢點諗 如果你想要西人敬畏黃種人 或者驚黃種人 成吉思汗咁打到去歐洲 佢哋就驚喇 佢哋叫做黃禍呀 佢哋只係驚㗎 冇敬畏之心呀



回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 derek2020 於 2020-8-5 00:40 發表



抱歉, 我支持祖國, 但會理性地支持.
坦白講, 中國唔係"不會"到中美之間打, 是"無法"到中美之間打.  中國除了州際導彈和潛艇, 暫時沒有其他軍力能投射到那麼遠.
任何國家的導彈都可以無限量供應, 問題係要幾耐先補充到.
你憑甚麼說"美艦在中國3,000里範圍之內即被全數清除"?  你瞭解中國導彈的性能?  你知道每次飽和攻擊可用多少枚?  你知道老美神盾的能力?  老美用甚麼 ...
中國的實力如何,作為小市民所知的確不多。網絡消息真假難分,應該假的比真的多得多。
但國家的生產力是感覺到的。中國生產力有著明顯的優勢。生產戰機目前美國優勝,但中國不會同美國用空戰作主打。
一首航母能㩗帶多少枚神盾導彈?一枚神盾能擊落多少枚來襲的導彈?若中國真真假假,導彈齊襲,美艦應付得了嗎?何況中國不是只有導彈。
總結一句,在南中國海開打,美國必敗,敗於長期的中國持續補給。



提示:支持鍵盤翻頁左 右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]