• 瀏覽: 10,574
  • 回覆: 52
  • 追帖: 1
  • 分享: 2
美國新冠肺炎疫情持續擴大,來自亞洲和亞裔居民面對的歧視進一步加劇。針對日本人和日裔社會的事件亦有發生,有批評指美國總統特



據亞裔居民等組成的「亞太政策與計劃委員會」稱,3月中旬至本月初已接到逾2千份有關歧視和騷擾的報告。有人遭白人女性謾罵「帶疫病回中國去」或被人扔玻璃瓶並辱罵。


美國肺炎病毒大爆發,種族歧視大爆發,
美國所謂人權言論民主自由全部都是白人至上的美國肺炎.....

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/amenews/20200719/bkn-20200719230123831-0719_00972_001.html



仲知侵侵全部都唔關我事,繼續打我嘅高爾夫球(自己國內問題喺度指責中國,我頂 美國係中國嘅一個省啊?)


正字素人的治國理念👍👍👍


引用:
原帖由 豆芽生 於 2020-7-20 07:22 AM 發表
仲知侵侵全部都唔關我事,繼續打我嘅高爾夫球(自己國內問題喺度指責中國,我頂 美國係中國嘅一個省啊?)
美國肺炎攻擊全球,尾國真仆街。



[隱藏]
現眼報。


唔怪得d反中白痴成日話人地收,但仲賴死係中國地方唔走啦...


老美的白人優先,才是歧視黑、黃的主因,關乜叉野人地「助長」丫!
姓賴的總統!



1月15日美國疾控中心發佈關於新冠肺炎的警告,到25日美方宣布關閉駐武漢領館並撤出其人員,再到2月2日美方對所有中國公民以及過去14天到過中國的外國人關閉邊境。之後,美方都做了些什麼?

乜都冇做過,齋吹,由得國民死



仆街侵自上任後不停宣揚白人至上,種族仇恨!

可憐身在美國嘅華人,真係擔心佢哋安危!



[隱藏]
自己歧視人話人地助長…


柒普今日食L咗藥未?


連個腫桶刀係種族主義嘅人,普通平民百姓緊係跟住做啦!


美肺


美國歧視世界第一,曱甴快去鬼國感受,永遠不要回來


[隱藏]
美國最衰,任由美國肺炎肆虐全球。


主題標籤 #新冠肺炎
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]