• 瀏覽: 15,975
  • 回覆: 177
  • 分享: 4
+17
人民力量成員譚得志(快必)今午(17日)被警方拘捕,被控1項煽惑他人參與未經批准集結罪,隨即被警方帶到粉嶺法院提訊。被告



人民力量成員譚得志(快必)今午(17日)被警方拘捕,被控1項煽惑他人參與未經批准集結罪,隨即被警方帶到粉嶺法院提訊。被告暫時毋須答辯,案件請押後至9月25日再提訊,以待警方進一調查及諮詢律政司意見。裁判官批准被告以10萬港元保釋候訊,但容許他最遲在下周一(20日)付款,他保釋期間不得離港,並要每周到警署報到。                                                
                                                
                                                                                                控罪指,被告譚得志(48歲)在今年1月17日,在大埔海濱公園露天劇場,非法煽惑其他不知名人士,明知而參與一個違反《公安條例》的未經批准遊行集結。據悉,警方還控告譚另外2條傳票罪行,但因未完全派送傳票程序。


快必呢條柒頭傻仔又有投名狀搞眾籌, 又可以報名參選立法會, 一旦畀呢條傻仔選到, 假髮九棺都唔敢判佢通櫃, 只係判佢守行為.

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20200717/bkn-20200717154643569-0717_00822_001.html



希望係正常官判,先去小纜醫病,醫好再坐五年,坐完再病就一世住小纜。


終於被捕🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳


快必呢條傻仔在警車內舉起雙手的手扣, 佢學陳水扁的手勢, 一定引到好多白痴仔投票畀佢.  


[隱藏]
呢隻港奸人渣痰得痔的罪名好明顯可以入罪, 等睇港奸法狗判狗如何為牠詭辯輕判甩身...




傻仔快必呢幾年都無所事事唔返工, 要佢搵十皮嘢保釋金, 真係攞佢命都交唔出.


廢物利用放落屎坑餵曱甴


著草有困難


引用:
原帖由 明玉九垂天 於 2020-7-17 07:31 PM 發表
人民力量成員譚得志(快必)今午(17日)被警方拘捕,被控1項煽惑他人參與未經批准集結罪,隨即被警方帶到粉嶺法院提訊。被告

?20200717192731

人民力量成員譚得志(快必)今午(17日)被警方拘捕,被控1 ...
要十萬元保釋,入咗都判幾重👍👍👍👍



[隱藏]
有髪棍最強後盾


入去監獄匯合手足


好重罪下喎

10萬保釋禁止離港

弓 起 晒



好似係C君被拉咗喎,乜C君就係譚得志呀?


10萬有屁用



[隱藏]
弓起譚先生


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]