• 瀏覽: 976
  • 回覆: 16
+2
前行政長官梁振英涉嫌在任內收取澳洲企業UGL 5000萬港元未有申報,立法會成立專責委員會調查事件。委員會指無法進入發掘



前行政長官梁振英涉嫌在任內收取澳洲企業UGL 5000萬港元未有申報,立法會成立專責委員會調查事件。委員會指無法進入發掘事實及審議的工作,決定結束工作並提交報告。

專責委員會主席謝偉俊指委員會的運作受限於職權範圍,無法運用調查權及傳召權進一步展開調查工作,形容運作一直舉步維艱,決定結束委員會工作。

謝偉俊指委員會在索取資料及取證方面困難重重,難以就調查工作獲取相關、充分及全面的資料。相關各方,包括梁振英更拒絕出席研訊,只選擇提供基本資料,委員會認為各方出示的資料只是對自身有利的陳述。委員會有見所得資料只屬一般性質,認為不能以公平客觀方式作調查。

當中泛民主派委員拒絕簽署工作報告,議員梁繼昌指報告沒有詳述梁振英與議員周浩鼎涉嫌介入委員會調查的事件,指當時於調查文件提交至立法會秘書處前修改研究範圍。梁繼昌亦對梁振英於調查期間拒絕出席研訊,令委員會無法尋找真相感到遺憾。

另外,工作報告提到於委員會運作期間,由於梁振英控告梁繼昌誹謗,部分委員關注可能產生潛在利益衝突,當中通過動議要求梁繼昌辭任委員一職,但他一直沒有請辭。其後有部分委員認為委員之間因有關事件已失去互信,建議應解散並重組委員會,但並未達致任何結論。








係咪犯民想聽、啱犯民聽就叫「真相」?

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20200715/bkn-20200715131800578-0715_00822_001.html






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
民主黨從天下圍供騙得數百萬,最後一次環球搜證,尚餘四百多萬,無理由不了了之啩


[隱藏]
犯民想要嘅真相就係真相?🤩🤣

天下圍供啦喂



無想要結果姐話


前特首投資回報未申報
眾籌黨筆錢去咗邊

前者係個人問題,後者係眾人被羔羊問題



咁多年,泛民處處碰壁。到澳洲,澳洲話冇得告。到英國,英國話唔受理。
咁多個大狀喺法律上搵唔到有力證據,就攪政府審查。係唔係倒退咗啊!



幾百萬嘅眾籌又可以袋袋平安


[隱藏]
梁鷄昌枉你係會計界議員,連呢類公司賣盤而產生嘅不競爭補償金都唔識?

如果你將你間會計師樓賣盤畀人,對方再畀多一筆錢你要你幾年內唔再搞另一間會計師樓,以防止你搶走公司原先客仔,咁你又有冇犯法呀柒頭?



算把啦


真相咪一早講咗囉!只係你班泛民唔接受啫


YC 好似D金魚咁

比人昆完轉頭唔記得再昆




提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
查唔到還查唔到。咁泛民之前搞眾籌,應該公開啲錢而家去咗邊,仲有冇「袋住先」?


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]