• 瀏覽: 2,944
  • 回覆: 10
38歲女保險經紀麥凱晴涉嫌不滿32歲男友未能滿足她的性需要,和擅自向親戚借錢置業,涉嫌2018年5月起虐打對方。案件審訊下午續,事主續稱前女...



38歲女保險經紀麥凱晴涉嫌不滿32歲男友未能滿足她的性需要,和擅自向親戚借錢置業,涉嫌2018年5月起虐打對方。案件審訊下午續,事主續稱前女友一度希望自己的「財產和個人也屬於她」,又指示他向醫生隱瞞傷勢以免有人報警。

事主下午續稱,他的置業計劃並不影響被告,但她不滿他曾向姑姐借錢置業,擔心萬一物業升值後計算利潤收益時會混亂。事主形容被告希望事主的「財產和個人也屬於她」


呢個保險女做床單做到心理不平衡, 唯有同條仔玩SM, 條仔比佢咁玩都唔報警都應該係同好!

新聞來源連結:
https://hd.stheadline.com/news/realtime/hk/1819339/即時-港聞-保險女涉虐打男友-事主稱曾遭被告剪刀插上身再塗辣椒油



 
 
好懷疑呢條仔係咪喜歡玩SM仲多過條女


呢個男的都好廢吓,做男人怎會被女人咁攪!


引用:
原帖由 cwilson1 於 2020-7-14 06:22 PM 發表
呢個男的都好廢吓,做男人怎會被女人咁攪!
懷疑佢自己都鍾意玩呢味嘢



[隱藏]
 
呢位中女咩嘢樣?條仔咁都肯?好索架?


大熱天時仲著件咁嘅黑色長衫?冇問題嘛。?


談戀愛也玩性虐待,有沒有剪掉男朋友的小鷄鷄?


唔怪得咁多仇港女L,慘被摧殘


有乜甘大食?!


[隱藏]
 
老天使體罰曱甴佬


身材幾好