• 瀏覽: 361
  • 回覆: 7
美國特朗普政府正考慮回應《港區國安法》的措施,《彭博社》周二(14日)報道,由於方案的支持不足,白宮已排除衝擊美元及港元


美國特朗普政府正考慮回應《港區國安法》的措施,《彭博社》周二(14日)報道,由於方案的支持不足,白宮已排除衝擊美元及港元聯繫匯率的選項。
報道引述一名知情人士指,白宮及國務院官員早前研究限制香港銀行購買美元的能力,以反擊北京在港推行《港區國安法》。不過,由於未能獲得足夠支持,所以官員已排除削弱聯匯的選項。反對上述方案的官員認為,措施難以實行,亦可能損害美國,因此放棄建議。
在周日(12日),《華爾街日報》引述美國官員消息指,他們本周將再開會,可能宣布對華制裁及其他措施。由於香港是國際金融中心,美國政府的制裁選項有限,否則會損及美國自身、西方各國及香港公司和消費者的利益。


香港係國際金融中心,美國金融佔香港好多便宜,宜家如果要制裁香港,美國自身同好多國家都會受到波及!

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/amenews/20200714/bkn-20200714090210495-0714_00972_001.html



原來香港真的是不能取代的國際金融中心,大家可以放心買樓了。


出奇制勝是常識,信老美一成,雙目失明


即係成班西方所謂民主國家又窮又要扮坤仕...


[隱藏]
美國對香港2000億順差,睇 L 死你唔夠膽搞香港啦


引用:
原帖由 香港雞蟲 於 2020-7-14 01:58 PM 發表
美國對香港2000億順差,睇 L 死你唔夠膽搞香港啦
美國政府都係背後嘅財團掌控。



脫聯繫匯率?問過華爾街班金主未啊


其實好簡單嘅道理,就算美國制裁不到香港,呢位推特總統都可以露露鏡頭啦,對於即將選舉嘅特朗普來講,總歸係件好事,佢終究就係一個商人,不過美國嘅企業同工人日子就唔好過咗!


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]