• 瀏覽: 622
  • 回覆: 4
縱觀整個鬧劇過程,可謂漏洞百出,有著明顯的人為操縱、為特定團體人選政治操作的卑劣目的。公然違法的初選鬧劇自然毫無任何法理基礎,更加毫無任何公信力,說到底,不過是戴耀廷展示個人反中亂港狼子野心的鬧劇而已。
其一,初選公然挑戰香港國安法
其二,初選涉違選舉舞弊條例
其三,初選涉嫌違個人隱私條例
其四,初選涉嫌違反限聚令
其五,初選涉嫌非法集結
其六,初選設定特定目標
其七,初選頻爆重複投票
其八,初選跨區跨界別投票
其九,電子投票鼓動年輕人投票
其十,初選投票點票缺乏監督
其十一,投票結果無法確保公正
其十二,分贓難均,掀反對派內訌

七月十一、二日連續兩日,反對派舉辦所謂嘅立法會「初選」,喺一片嘲笑和攬炒派嘅對罵聲中收場。喺大部分香港市民看來,不過就係反對派賊心不死,妄圖操弄製造虛假民意嘅又一場鬧劇。
借初選之名欲奪權。立法會換屆選舉將於9月舉行,反對派戴耀廷不顧一切,一連兩日舉行所謂嘅立法會選舉「初選」,其目的就係以民主之名,為所謂嘅「35+」席位,以奪取立法會選舉嘅主導權,從而達到操弄民意、操控選舉進而攬炒香港、欺騙市民嘅目的。無宣傳任何民生議題,反而以去年「修例風波」如何參與支援違法被捕「手足」作為宣傳品,威逼利誘參選人服從幕後操縱者,可見呢次所謂嘅立法會「初選」完完全全係一場赤裸嘅政治投機,更係不折不扣嘅立法會選舉「偷步工程」。
初選過程猶如鬧劇。喺初選開始之初,就因系統問題而倉促更改時間,令到唔少「選民」撲空。鬧劇般嘅初選過程,系統出現多處嚴重漏洞,包括投票人無法知道自己有冇被冒認身份重複投票,票站職員利用票站密碼漏洞隨時隨地可以代替市民投票,系統無法自動核對輸入資料是否真實等等。一些票站完全係由食肆充當,無任何嚴肅性如同兒戲,更有個別票站因為系統無密碼,採用手寫紙張投票。有報刊記者甚至實測,只要登記簡單資料就能投票,甚至非選民亦可登記,投票造假輕而易舉,監察機制形同虛設,可見造假意圖!
初選虛假毫無民意。 初選如此之多漏洞,且少票站冷冷清清、無人光顧,但反對派卻稱有近23萬人投票,已超過總選民人數嘅一成。其投票結果可想而知——虛假至極!反對派操縱製造虛假嘅民意,不過係借市民「過橋」虛張聲勢,利用民意從而壯大佢哋亂港嘅勢力,為立法會選舉「造勢」,讓黑暴勢力嘅支持者參與立法會選舉,與「民意」無分毫關係,只係在上演反對派「鬼打鬼」嘅鬧劇!
    反對派現如今仍賊心不死,為一己私利違反政府限聚令,徒增疫情防控風險;濫用公共資源,借「初選」操弄「民意」進而操控選舉,為其政治私利服務,引發社會各界批判。全體港民應認清反對派企圖奪權反中亂港之禍心,亦促請政府調查呢啲反對派亂港分子嘅違法行為,堅決用香港國安法保護香港,制裁亂港之人!



definitely la on9 d yellow c


香港傳霉好野呀,又7-1又初選一單病毒都唔關佢地事。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]