• 瀏覽: 877
  • 回覆: 4
+3
早前有網民爆料,稱香港民意研究所保留2013年港大民意研究計劃(香港民研的前身)協助警察進行民調的資料,懷疑有關的警員資料外洩。香港民研當時回應傳媒查詢時稱,當年調查完成後六個月資料已銷毀,系統沒有被入侵。《巴士的報》今日報道,有網民再爆料,指香港民研未有銷毀過去的民調資料,又發圖片證明受訪者個人資料已外洩。香港民意研究所副行政總裁鍾劍華回應《星島日報》查詢指,近日有人意圖入侵該公司電腦系統,但不成功,重申所有資料在完成民調6個月內已銷毀,不排除有人早已獲得有資料,到近日才公開。私隱專員公署回應查詢時指,已就事件展開審查。據悉,該署會就一系列問題要求該研究所回答,包括是否於六個月內銷毀相關資料,以及系統是否被入侵。


據《巴士的報》的報道,當日在telegram爆料的網民「Tony
Mike」,今天又再出動,在telegram另一群組「香港航拍谷」上再爆料,指香港民研所述非事實。「Tony
Mike」稱,「真係估你唔到,佢地竟然回應話,警員資料在調查完成後六個月已銷毀
,又話系統並無被入侵跡象。話係同路人,見你咁無品擘大眼講大話,真係唔再爆料唔係人。」



他表示:「我再行入去佢個侏羅紀系統,就搵到2017年6月20日,有位乜水警務處服務質素監察部總督察柯程欣與港大民硏研究經理李穎兒的email。柯督察叫李經理俾當年調查的原始數據佢喎,乜唔係資料『銷毀了』?」

爆料者指:

「搵吓搵吓搵到陳年舊嘢,例如2010年11月新城電台調查、2014日常接觸與傳染病傳播研究調查、2016年乳癌調查,全部有受訪者的私隱資料。」他又表示:
「政治嘢都有,例如2016年5月鍾uncle(鍾庭耀)同戴耀廷嘅email,鍾uncle
搞雷動1.0民調,主動向戴耀廷提出,『如果受訪者同意加入雷動計劃,會把這些人的聯繫方式提供給你』。」

爆料者Tony Mike質疑: 「鍾uncle你個系統『並無被入侵跡象』,我啲料天跌落嚟㗎?好心你哋就做好功夫,唔好將我哋嘅料,好似冇掩雞籠咁,任人地睇啦。」






uncle鍾民調, 跟本就係做假民調, 乜都係假!


新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1315775/即時-港聞-網民再爆料指香港民研未銷毀受訪者資料-私隱公署展開審查



九七七一交接時, 巨門化忌陀羅兄
天梁天壽擎羊父, 難為香江夾其中
假民研😡


所以, 什麼民調都要小心提防, 要提供個人資料就免問了... 尤其是犯民賤狗港奸及與牠們有關的組織團體...


條友今次水洗都唔清,借民意調查攞人地資料,之後四圍俾人,都唔知有冇收錢賣資料


[隱藏]
鄭署長~分咐統計署將佢同政策21+八大先列入黑名單~全港人同公司所有資料吾俾佢地!!!

邊間外判幫佢地做野~經國安公署果關先~



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]