• 瀏覽: 18,496
  • 回覆: 264
  • 追帖: 1
  • 分享: 7
+20

《港區國安法第43條實施細則》今日(6日)刊憲及將於明日(7日)生效。其中列明警方可在合理懷疑下,要求發布人士移除危害國安信息、在特殊情況,助理處長級以上警務人員可授權無手令下進入有關地方搜證等。




好啦你班曱甴以經跌落自己搗出來的網,明天就是你們的死期開始,香土曱甴剪貼員好快就潛水...

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20200706/bkn-20200706203003397-0706_00822_001.html



我覺得出街安全咗!


啲犯罪者係時候著草啦



假髮九棺的終結日到了.


[隱藏]
港區國安法其實係做漏一樣嘢, 就係在國安法裡面加入一條辱警罪, 凌駕於現有法律.


口頭或文字標語的辱警罪, 一律以定額罰款方式處罰, 三千元起跳.


支持國安法,拉人封艇。


拉54個啤牌漢奸。


乞衣曱甴又成功爭取


[隱藏]
睇到曱甴輸到貼地真係笑到收唔到聲。話說我果度 d 濕鳩流膿場,國安法後就自動清晒,真係好想佢地再貼,我實即刻報警。


陸續有來:
單一國籍法
網絡安全法
假新聞法
辱警法
邪教法...

如有不足, 希望補充



支持私法獨辣大逃亡,人文法官進駐香講,時代政局,利多於弊


港區國安法真係勁!截取通訊毋須法官批准


無問題呀,合法合理。


[隱藏]
引用:
原帖由 krolik 於 2020-7-6 09:59 PM 發表
我覺得出街安全咗!
我都希望系甘,我都想可以安全甘去香港自由行幾日。



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]