• 瀏覽: 442
+3
中共中央政治局委員、中國法學會會長王晨今日(3日)在北京出席中國法學會學習貫徹香港國安法專家座談會並講話。他強調,制定實施香港國安法,是「一國兩制」實踐中一項重大舉措,是香港化危為機、由亂到治的重要轉折點,掀開了香港歷史新篇章。法學法律工作者要深入學習研究、宣傳貫徹這部法律,積極推動法律有效實施,堅決維護國家安全和香港長治久安。
王晨指出,香港國安法完全符合憲法和香港基本法精神,全面準確貫徹「一國兩制」方針,充分考慮了維護國家安全的現實需要和香港的具體情況,切實保障香港居民的合法權益,是一部治港的「良法」,必將帶來香港的「善治」。這部法律對防範、制止和懲治發生在香港特別行政區危害國家安全的四類犯罪行為的具體構成和相應的刑事責任作出明確規定,並從中央和香港兩個層面建立健全維護國家安全的執行機制,以雷霆萬鈞之勢對香港內外各種反中亂港勢力形成強大震懾,為維護香港長期繁榮穩定提供了堅實制度保障。

抵定乾坤 繁榮穩定大局在望 國安永鎮 叛徒棄卒末日降臨
近兩年嘅香江之畔,汙濁橫流、甚囂塵上,曾經嘅最安全最繁華最和諧被暴力嘅無序混亂所取代,特區政府、廣大市民和無數正義之士為此痛心疾首。喺中央政府嘅正確領導下,特區政府以最快嘅速度將國安法刊憲實施,猶如一把柄利劍,斬破烏雲,還港島一片朗朗晴空。自國安法生效之日起,好消息接踵而至,好形勢撲面而來。禍中亂港分子人心惶惶,港獨大佬紛紛偃旗息鼓,港獨勢力再冇囂張跋扈。香港嘅未來前景可期。
一批人惶惶不可終日喇。或者幾日之前,佢哋仲喺度商討著「臨死」前嘅反撲,妄圖垂死掙紮一番,唔求抵抗國安法施行嘅煌煌大勢,但求能多苟延殘喘幾日。但現實畀佢哋失望喇,幾個跳梁小醜唔通真將自己當成咗曆史梟雄。國安法如期實施,佢哋抹黑詆毀嘅手段毫無作用,佢哋狗急跳牆嘅街站變作貓追老鼠亦只係增加搞笑氣氛罷喇,於是佢哋彷徨憂懼,無所適從,被遺棄嘅馬仔喺「末日」嘅「陰影」籠罩下瑟瑟發抖。



一班人化身「孤膽英雄」喇。明目張膽咁搞遊行搞示威已經「唔可取」喇,等待「有用之身」諗住再複起先係「正道」。於是黃之鋒、羅冠聰班人「急流勇退」,宣布退出香港眾志,仲妄言要以個人身份繼續「抗爭」到底。明眼人都睇得出來,只係揾個臺階罷喇。隱藏喺孱弱無力「宣言」嘅背後,係對國安法穩定港島局勢、打擊分裂維護統一、維護一國兩制局面能力嘅深深恐懼,係妄圖以此逃避法律懲治嘅異想天開。
一啲人騎虎難下只能騎牆喇。兩年嘅時間,哩啲人從被裹挾被洗腦到化身「正義」「自由」,喺叛國叛港嘅道路上愈行愈遠,到今日已經好難回頭喇,然而國安利劍出鞘,國安公署抵定香港,國安主流洶湧難當,佢哋嘅「自由民主」似乎遙不可及喇。「大佬」都「退」喇,我哋係唔係亦要「識時務者為俊傑」?於是出現咗喺「香港獨立」旗幟上猥瑣咁添上「不要」兩個小字嘅笑話,貌似係諗住「兩邊唔得罪」?掩耳盜鈴實至名歸喇。
而另一群人守得雲開見月明喇。以何君堯、梁美芬為代表嘅建制派,喺抗擊亂港禍港分子、維護港島和平穩定嘅進程中,付出咗極大嘅努力和犧牲,為促使香港回到曆史嘅正軌做出咗突出貢獻。喺國安法嘅立法和刊憲過程中,佢哋亦做出咗卓有成效嘅努力,有效咁推動咗憲制安排和選舉公正,為廣大市民點贊好評。自舊年建制派選舉失利後,我哋堅信當時嘅選舉唔係終局,曆史最終會畀正義者一個公道。而宜家,公道雖然遲但不晚。



各方面嘅良好態勢,畀我哋睇到咗希望嘅曙光正喺度形成,而紅日已經掙脫大地嘅束縛,將以最熱烈最澎湃嘅力量激濁揚清,還港島一個朗朗晴天,渲染出香港大紅大紫嘅光明未來。




[按此隱藏 Google 建議的相符內容]