• 瀏覽: 14,716
  • 回覆: 227
  • 分享: 9
+5
【明報專訊】立法會垃圾徵費條例草案委員會昨日開會,建制派議員認為餘下會期不夠時間審議條例草案,應終止審議;有民主派議員要求加開會議,遭委員會主席馬逢國拒絕,最終在7名議員贊成、4名議員反對下,條例草案正式終止審議。有環團及議員認為,條例因政府怠慢而拉倒,政府要負上最大責任。



環境局長黃錦星昨午出席立法會環境事務委員會會議後,被問到會否對政府未能推動垃圾徵費感失望,他說不會停止減廢工作,會加大「乾淨回收」配套,包括推出中央廚餘收集、塑膠回收先導計劃等,希望能紓緩堆填區壓力。他承認,如果沒有垃圾徵費,乾淨回收政策成效或「打折扣」。

至於草案會否在下屆會期重新提交立法會,黃錦星說今屆會期內政府有不同草案都未能完成,政府會審視整體情況。

政府自2018年底向立法會提交垃圾徵費條例草案以來,連同昨日開會16次,當中6次於今年上半年召開。逾半議員早前表態同意終止審議草案,委員會昨討論未來工作路向,絕大部分建制派均說,餘下會期不夠時間完成審議,副主席何俊賢稱今屆會期能完成審議機會是「零」,認為草案未能完成審議的責任在政府。

飲食界議員張宇人稱「有責任要睇清楚每個標點符號,要過到自己個關」,又說議員不是橡皮圖章,自己雖身兼行政會議成員,必然要支持條例,但不會不理審議進度,目前進度「無可能審議完,繼續落去,浪費大家時間」。

公民黨譚文豪稱「唔開會都係因為建制派議員拉布」,又要求周末兩日加開會議加速審議。委員會主席馬逢國表示考慮綜合因素後,不會在周末兩日開會。建築、測量及都市規劃界議員謝偉銓反對終止草案審議,但尊重其他議員決定。

綠色和平、綠惜地球、綠領行動、長春社、綠色力量昨發聯合聲明,對草案「胎死腹中」表示極度失望,促政府把握機會,積極完善減廢配套,包括改善回收系統及推動源頭減廢。綠惜地球環境倡議總監朱漢強認為,政府要為草案拉倒負最大責任,他說條例拖到2018年底才提交立會,最初開會次數甚少,回收配套又做得慢,以致無法取得各黨派支持。



咁都得?民主派平時就拉布,多數派建制派平時就唔開會,今次仲話冇時間就冇時間,全部人都唔係做野架!

新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/pns/港聞/article/20200623/s00002/1592850753329/垃圾徵費終止審議-環團批政府怠慢致拉倒



是撚旦啦, 垃圾徵費先係真正惡法
日日夜夜擾民, 拉倒更好



之前個乜叉回收計劃攪到雞毛鴨血,乸星局長真係唔好再攪攪震了
同埋一講環保團體,即刻諗到果件雌雄不分的黑面核突嘢。



支持中止


[隱藏]
環團根本就係本末倒置, 仆街泛民狂拖政府後腳拉布, 環團提都唔L敢提.


擾民政策
個個唔認堆垃圾係自己,搞到隔離鄰舍打哂大交,上埋法庭喊都無謂
香港人出名自私,肯定會有人將自己垃圾掉去隔離鄰居垃圾筒,政府又唔提供解決方案,到時隔離鄰舍肯定為左垃圾大家面左左,甚至私了
住私樓一樣大把自私閪

絕對支持推倒方案

[ 本帖最後由 CC_CHAN256 於 2020-6-23 10:58 AM 編輯 ]



朱hi迪不是已經勝利
環保已經完勝
放過香港啦



環團幾時被取締?


源頭徵費簡簡單單都可以支持下...


[隱藏]
強烈抗議終止垃圾徵費
強烈反對垃圾徵費令小市民百上加斤



成果正苦只得兩招: 一係狂收錢, 一係亂派錢!!!


建築癈料收費失敗又不講,裝修佬俾錢後,隨便置棄又不理,尤其工廈情況嚴重


[ 本帖最後由 wayne138 於 2020-6-23 10:03 AM 編輯 ]



垃圾徵費都唔會少咗垃圾,只係會改變型態出現


絕對擾民到極點!!!


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]