• 瀏覽: 4,158
  • 回覆: 70
  • 分享: 1
15歲職業訓練局青年學院女學生陳彥霖,去年9月19日離開學校後,至當月22日被發現浮屍魔鬼山對開海面,死因惹揣測。今日(22日)有網民發起悼念陳離世9個月,於下午1時15分在中環ifc商場中庭集會。
東網記者現場所見,有市民手持白花及陳的畫像參與集會,示威者其後將寫有標語的布條放在地上。活動期間,有市民呼籲在場人士為陳彥霖默哀一分鐘,默哀後在場人士開始高叫口號。此外,在場有人揮舞「港英旗」,亦有人在樓上圍欄上掛起香港獨立旗幟。

現場人士其後圍繞商場步行,沿途高叫口號。示威者於約2時後陸續和平散去。




玩多七日好走喇,無乜時間剩

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20200622/bkn-20200622131305172-0622_00822_001.html



IFC 離職訓局有幾遠,擺明貪有冷氣。又吾二百幻上魔鬼山上悼念。呢啲咪叫良心良知咯。


精神病患者就精神病患都啦, 乜都市民...


19號失蹤,22號被發現,即係死亡日子都不確定,即係佢地是但嗡日子就話去悼念,仲有lunch哥又出現啦


[隱藏]
三十幾度嘆冷氣


收咗錢做show,和平散去。
咁做有乜意義,我只知道香港有好多蠢人被人利用,仲以為咁係救港。



做人積下陰德,唔好再消費死者,放過家人啦


消費陳彥霖


新興行業?


[隱藏]
竟然撐手足撐到底就落去搵佢喇


500蚊一工, 其實真係幾ok架, 日日只開半個鍾工, 重要有冷氣


日日悼念,  借題發揮,  成日攪著人,   累到唔能夠輪迴轉世,  中陰身日日流離浪蕩,  好L慘..........................


死者母親都話個女自殺死,班仆街又响人傷口酒鹽!


Un  腳哥


[隱藏]
都話唔關警察事啦...做咩係都要幻想當真呢....


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]