• 瀏覽: 889
  • 回覆: 17
  • 追帖: 1
[隱藏]
今天(18日)召開的十三屆全國人大常委會第十九次會議,之前公佈的議程未包括審議港區國安法,但新...



今天(18日)召開的十三屆全國人大常委會第十九次會議,之前公佈的議程未包括審議港區國安法,但新華社今天發佈,從全國人大常委會法制工作委員會發言人辦公室了解到,《中華人民共和國香港特別行政區維護國家安全法(草案)》已由委員長會議提請今次會議審議。

新華社稱這個法律草案是貫徹落實第十三屆全國人民代表大會第三次會議通過的《全國人民代表大會關於建立健全香港特別行政區維護國家安全的法律制度和執行機制的決定》精神和要求的重要立法項目,法制工作委員會負責人向會議作了關於法律草案的說明。其中,草案對防範、制止和懲治發生在香港特別行政區的分裂國家、顛覆國家政權、恐怖活動、勾結外國或者境外勢力危害國家安全等四類犯罪行為的具體構成和相應的刑事責任,作出了明確規定。

新華社在報道中提及「港版國安法」草案內容,四類罪行中有關外國勢力的字眼,由之前公布的「外國和境外勢力干預香港事務」變成「勾結外國或者境外勢力危害國家安全」。今日有記者問律政司司長鄭若驊有關新增「勾結」二字的改變,是否意味條例將由針對打擊外國分子變成打擊香港本土的人,鄭若驊指暫時難以作詳細恰當的回應。(另見報道)

對於人大修訂「勾結外國或者境外勢力」字眼,《蘋果日報》引述壹傳媒創辦人黎智英認為,修訂是「度身訂做畀我哋曾經見過外國元首嗰啲香港人」。對於惡法暫未知是否有追溯期,黎智英稱不會信任中共,「任何時間佢話無追溯期你都唔信得過,任何時間想拉你告你都得架嘛。

審議? 共匪又想玩縮沙?
乜唔係已經通過咗咩! 香土5毛日日吹㗎喎!  
痰尿盅又話拉人返大陸審,林鄭老雞又話反對等於與民為敵
共產主人又令到愛黨五毛失望? 唔通俾美國嚇到鳩縮?

新聞來源連結:
https://www.thestandnews.com/politics/人大常委會今召開會議-正式公佈將審議港區國安法/



熱賣及精選
林鄭落台


回覆 引用 TOP

👏 快拑掣,bno 可以移民去大恩帝角了


回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 五毛笑死人 於 2020-6-19 06:49 AM 發表

今天(18日)召開的十三屆全國人大常委會第十九次會議,之前公佈的議程未包括審議港區國安法,但新...

https://cdn.thestandnews.com/media/photos/cache/99062611_10158157280156422_2915250339680616448_o20copy_zC2FR_1200x630cropcenter.png

今天(18日)召開的十三屆全國 ...
唔好講咁多了,留比你的時間唔多,快d著草啦



回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 五毛笑死人 於 2020-6-19 06:49 AM 發表

今天(18日)召開的十三屆全國人大常委會第十九次會議,之前公佈的議程未包括審議港區國安法,但新...

今天(18日)召開的十三屆全國 ...
快手過英美台啦...屌...



回覆 引用 TOP

回覆 引用 TOP

冇得縮啦!

國安法係黃絲成功爭取,渺小嘅中共又點敢唔去馬?

逃犯條例撤回,黃絲大怒,香港暴動一年,之後成功為香港取得國安法,中共點敢撤?陣間又2億人上街仲得了嘅?




回覆 引用 TOP

樓主請放心,下個月1日一定會見到國安法正式響香港實行,唔使咁心急


一定不要比香港人參與執法
特別是法官
否則國安法就無用了



回覆 引用 TOP

[隱藏]
當然要審議拉,改下d字眼用詞都好啊。好似『勾結』變『干預』咁肥佬黎都驚到腳震


回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 owen11223344 於 2020-6-19 08:33 AM 發表

樓主請放心,下個月1日一定會見到國安法正式響香港實行,唔使咁心急
下個月一日?好!



好多細節要人大修訂及投票通過,大圍認為要殺賣國賊的話,主席都救唔到你,革命就是不成功便成仁,曱甴自尋短見有其理念。


http://hk.myblog.yahoo.com/peterwong827

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 五毛笑死人 於 2020-6-19 06:49 AM 發表

今天(18日)召開的十三屆全國人大常委會第十九次會議,之前公佈的議程未包括審議港區國安法,但新...



今天(18日)召開的十三屆全國 ...
你理解能力有問題?“通過”係話會做呢件事,“審議”係討論細節。



引用:
原帖由 五毛笑死人 於 2020-6-19 06:49 AM 發表

今天(18日)召開的十三屆全國人大常委會第十九次會議,之前公佈的議程未包括審議港區國安法,但新...

https://cdn.thestandnews.com/media/photos/cache/99062611_10158157280156422_2915250339680616448_o20copy_zC2FR_1200x630cropcenter.png

今天(18日)召開的十三屆全國 ...
凡事有個過程,死曱甴咁心急趕住移民大陰蒂呀?



回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 神殿老子 於 2020-6-20 08:50 AM 發表


你理解能力有問題?“通過”係話會做呢件事,“審議”係討論細節。
曱甴又打錯飛機



回覆 引用 TOP

提示:支持鍵盤翻頁左 右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]