• 瀏覽: 530
  • 回覆: 6
【星島日報報道】38歲男子涉於去年10月14日,在港鐵中環站A出口大堂襲擊一名站務主任,被控一項普通襲擊罪,案件今日開審。事主供稱,事發當日他在閘口見到到被告「跳閘」,遂喝止住他,惟被告反問「係咪欠打啊你?」,並掌摑他的臉部8巴,「力度好似老竇教仔咁,唔係好重手」,令他雙頰感到痛楚和微熱。  被告譚煒林,被控於本年10月14日,在港鐵中環站A出口大堂襲擊男子莫志富。  ...


被告譚煒林(左);事主莫志富(右)。

【星島日報報道】38歲男子涉於去年10月14日,在港鐵中環站A出口大堂襲擊一名站務主任,被控一項普通襲擊罪,案件今日開審。事主供稱,事發當日他在閘口見到到被告「跳閘」,遂喝止住他,惟被告反問「係咪欠打啊你?」,並掌摑他的臉部8巴,「力度好似老竇教仔咁,唔係好重手」,令他雙頰感到痛楚和微熱。
被告譚煒林,被控於本年10月14日,在港鐵中環站A出口大堂襲擊男子莫志富。
控方傳召事主莫志富作供,他指事發當日晚上7點時許,他在中環站A出口付費區內見到被告「跳出閘」,遂喝止對方「你頭先做乜?點解跳閘?」,並出閘處理。惟對方反問「係咪欠打啊你?」,繼而用雙手往他兩邊臉部各掌摑4巴。一男一女途人見狀上前「勸交」及分隔兩人,之後被告嘗試途走,但被站內警員制服,並帶到警務室。


瘋狂曱甴掌摑受害人8巴掌。
「係咪欠打啊你?」
建議:
1. 入獄 8年。
2. 民事訴頌索償80萬。

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/男子涉中環站摑港鐵職員8巴掌-事主作供-力度似老竇教仔-045600695.html



啲隻柒頭曱甴唔死都冇L用!


曱甴跳閘


閘口好似有 CCTV 喎


[隱藏]
曱甴竟然搭黨鐵


先來個思覺失調,半夜迴嚮,永久性精神性創傷,冇2000萬美金都吾得。


其實個職員如果話好似有如被老婆甘深情塊面被撫摸多次,感到非常噁心。同老婆呵呵都留有陰影。去睇二次性心理醫生。所以要求賠二仟萬。



主題標籤 #港鐵
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]