• 瀏覽: 573,325
  • 回覆: 7,276
  • 追帖: 157
  • 分享: 34
+454
傻侵上場,話要Make America Great Again.。如今老尾快要大選換屆了,我地可以見到嘅係,佢make America 悲again, 又或者係make America break again.

人禍,從來都係歷史興亡嘅主因,除咗遠古傳說嘅所多瑪、俄摩拉,又或龐背古城,要令一個國家走向衰亡,天災從來都只係幫兇,人禍先係主犯。傻侵當年贏希拉你上場,老尾國民就註定自己親自炮製一個人禍,挖坑比自己跳下去。

傻侵最叻嘅,除咗造市,就係出推特,日推夜推,日日做show,換來嘅係咩?真係唔知!對內,佢用人唯親,女兒女婿做政府顧問,鍾意炒邊個就邊個,真係日日上演「愛回家」!對外,肥仔恩及伊朗佢搞唔掂,伊拉克阿富汗敍利亞佢又搞唔掂,歐洲同佢貌合神離,日韓同佢陽奉陰違!當然,雖然佢日日口講習主席係佢「好朋友」,但我相信習主席從來無當過佢係朋友,更何況係「好朋友」!

經濟上,雖然老尾股市仍然未死,再加上現在無限印尾金,老尾經濟有多強,真係開始引人懷疑,傻侵最叻就係出口術,而玩咗超過兩年中尾貿易戰,更加睇到老尾不如想像中咁強不可擋。貿易戰是老尾贏咗咩?真係唔知!5G通訊戰,想封殺華為,可是,封了這麼久,華為仍然橫強,於是就係贏不了就出橫手,搵隻狗出下三流手段捉一個女人做人質!而且關稅及第一階段貿易協議,是誰連乳酪都被搶了?誰付了關稅?貿易逆差消失了嗎?

天災,都來都是人禍嘅幫兇。中國出現新冠病毒疫情,歐尾從最初的看戲幸災樂禍,到各國數以十萬百萬人民受感染及死亡,在時間洪流計算都只是彈指瞬間,天道恢恢而不漏,公正得令人敬畏及害怕之餘,也反照出天災許多時不可避,但也並不可怕;反而處理天災不當的人禍,才是生靈塗炭的主因。

老尾愚昧的,除了在上位者,其他有權力者,都為老尾的衰亡出了大大力。彭C及肥佬奧,就是誤國的奸臣,而就算手執執法權的地方警察,亦是這個衰亡大美劇的有分量演員。老尾魔警肖萬及三個濕9尾警,合力上演了一場舉世矚目的當街謀殺黑人,亦因此引致了老尾國內百多個城市的5A級國家風景線,真令人始料不及,亦引證了中國人常說的「人算不如天算」這個老生常談。現在老尾暴亂的風景線仍未落幕,是越燒越旺,還是被軍隊鎮壓,無論是那個情況,老尾都回不去了,已註定了是輸家!

在愚港,中央強勢將港版國安法寫入基本法附件三,更是對老尾在愚港間碟勢力及一眾黑暴代理人一個嚴重打擊,可以預見,港版國安法在執行後,老尾在愚港勢力會被清算,甚至是被一窩踹了。

老尾窮途,人禍功不可抹,但老尾做了惡霸咁多年,積惡甚深!而天道公平,朗朗乾坤之下,除了人禍,我相信老尾遭受天災之日也不遠了。



報到


支持大叔!


擔凳仔霸頭位


[隱藏]
報到


報到先再慢慢睇!
支持大叔!



百獨不侵


支持


報到,支持大叔
打殘佢老尾



[隱藏]
擔凳仔搶定位





支持大叔


今次看看能否搶到頭版, 支持大叔,謝謝大叔開新帖!


引用:
原帖由 大叔5935 於 2020-6-5 12:44 PM 發表
傻侵上場,話要Make America Great Again.。如今老尾快要大選換屆了,我地可以見到嘅係,佢make America 悲again, 又或者係make America break again.

人禍,從來都係歷史興亡嘅主因,除咗遠古傳說嘅所多瑪、俄摩拉,又或龐背古城,要令一個國家走向衰亡,天災從來都只係幫兇,人禍先係主犯。傻侵當年贏希拉你上場,老尾國民就註定自己親自炮製一個人禍 ...
報到



[隱藏]
支持大叔


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]