• 瀏覽: 32,822
  • 回覆: 434
  • 追帖: 1
  • 分享: 14
+10
英國外相藍韜文說,除非中國停止推行「港區國安法」,否則英國將給予30多萬名英國國民海外護照(BNO)持有人,更大的簽證權利。 藍韜文說,現時BNO護照持有人只能夠在英國逗留六個月,但如果中國繼續推行及實踐「港區國安法」,英國會改變現時做法,取消六個月的限制,容許他們延長逗留期限至十二個月,以申請工作...



英國外相藍韜文說,除非中國停止推行「港區國安法」,否則英國將給予30多萬名英國國民海外護照(BNO)持有人,更大的簽證權利。

藍韜文說,現時BNO護照持有人只能夠在英國逗留六個月,但如果中國繼續推行及實踐「港區國安法」,英國會改變現時做法,取消六個月的限制,容許他們延長逗留期限至十二個月,以申請工作及學習,為將來取得公民身份鋪路。

內政大臣彭黛玲亦表示,深切關注中國提出的「港區國安法」,表明如果中國繼續實施,她會與藍韜文探討BNO護照持有人,獲得英國公民身份的途徑,又強調英國將會繼續捍衛香港人民的權利與自由。

咁都好既...
不過最想走個班00後就冇BNO, 其實都幾諷刺

新聞來源連結:
https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1529003-20200528.htm



傳:系就速磅,唔好兩頭望!


過去英國可摞綜援嗎?


幾時有居英權??


[隱藏]
1年?唉!我畀番個bno你,唔該你回水。


英國搞清楚,急於你庇護唔係嗰31萬BNO持有人,而係無BNO嗰大陸本土同新港人


依家仲死攬住本BNO的人, 絕大多數的年齡都過咗50歲, 呢班人本身都有一份穩定工作, 叫佢哋辭咗份工去英國住一年把撚咩.


半年變一年,入境再送多罐可樂,滿意未?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
早幾個月,林建岳細佬在英國避疫(避中國疫) 期間,疑似感染新病毒,但英國醫療制度要等一星期,唔自已好返先可入院求醫,當時未等到一星期,已不醒人仕要入院。
去英國最好唔好病。



黑暴黃絲都叫緊中國唔好停國安法喎!!!你件日落顛顛外相、唔係咁都唔知呀


嗱,講得出要做得到呀,鳩縮正龜蛋,中國話咗去馬㗎喇


黃絲:這是開玩笑吧
英國外相:不,是真的
(外相被私了)



説好的居英權在那?彭伯交待下好喎


[隱藏]
大陸話英國背棄承諾喎


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]