• 瀏覽: 3,570
  • 回覆: 64
  • 分享: 3
+5
罷交租將造成經濟及樓市比70年代更糟糕...
美國經濟因新冠肺炎疫情陷入停頓,大量租客失去工作及收入,難以支付租金。有組織發起罷交租(#CancelRent)行動,並希望各州政府能夠協助租客度過難關,其中紐約州的抗議更是自1930年以來有關租務的最大規模示威活動。


擺交租 美國呢樣非常值得推崇學習

新聞來源連結:
https://www.bastillepost.com/hongkong/article/6392244-美國各多地爆大規模擺交租示威-業主組織警告或令?current_cat=184819



吾緊要,美國糸一個發窮惡地,夠窮夠悪天下無廠。Wild Wild West


先進國家示威不需要什么崇高核心價值, 
為「租金」示威最實際~ 



業主又或向中國索償


[隱藏]
哇!正啊!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
我要真攬炒美國加油,香港全力支持你


交唔起租就唔好搬啦, 香港好多人住400呎, 你老尾個花園仲大過我地屋企..


(原來只係擺交租)點解而家美國遍地開花都冇新聞嘅?

[ 本帖最後由 豆芽生 於 2020-5-28 05:48 PM 編輯 ]



[隱藏]
支持美國民眾利益米交租十年。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
交不起租就去公園住, 沒錢吃飯就去偷或打劫超市, 反正美國是人間天堂, 是民主自由人權的標榜。警察抓人法庭起訴你, 你就高叫人權, 一定沒事的。


時代革命
光複美國
拒絕交租



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
主題標籤 #新冠肺炎
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]