• 瀏覽: 378
  • 回覆: 10
在中國強行推動港版國安法之際,美國國務卿蓬佩奧星期三(5月27日)發表聲明,宣布認證香港已不再具有高度自治,無依據繼續享有美國之前一直給予香港的法律待遇。


美國務卿“肆意妄為”聲明香港以不再高度自治,並將矛頭指向“港區國安法”簡直荒謬。


美國務卿蓬佩奧27號發表“荒謬”聲明,宣佈認定香港現階段已不再具備有高度自治,無依據繼續享有美國之前一直給予香港嘅法律待遇。同時佢仲將矛頭指向內地政府,聲稱係佢哋係香港強推“港區國安法”?What?講真香港一直都係中國嘅一部分,而呢次“港區國安法”嘅提出並建立,完全係為咗徹底懲治,現時係香港實施破壞嘅亂港分子以及暴徒,再講了,呢滴係我哋中國國內嘅事。幾時輪到你呢班國外政客去干預並“肆意妄為”甘去發表意見,實在係太荒謬了。

新聞來源連結:
https://www.voachinese.com/a/pompeo-hong-kong-autonomy-20200527/5438082.html



附件

69.jpg(95.97 KB)

2020-5-28 11:51

69.jpg

我都認定特朗普獨裁;
SNOWDEN 受政治迫害... 
華為事件反映美國根本不是自由巿場.... 


又如何? 鐘意快 D 撤走晒香港美資... 
等香港中小企多 D 生存空間仲好... 
不過, 我就唔 L 信在港美資會撤... 
因為佢地喺香港根本係食利者... 


根本唔係我地唔可以無左美資; 
係美資唔可以無左香港巿場... 



美狗這就認輸了 ?
準備從香港滾蛋了?



美國肥柒講廢話,
誰怕誰?



[隱藏]
即使不再「高度」自治,但還是比美國更「自由」!


佢唔夠膽講香港不再是獨立地區,只係話不再高度自治。要求港獨啲人認清楚喇,人家不嬲都唔係支持你哋搞獨立,你哋嗌乜鳩港獨啫


有國安法就冇自治........咁美國冇左自治好能耐啦


1300家美國公司,二百幾間總部系香港,8萬幾美國人系香港,每年順差三百幾億,我就等睇美國噶利益重要,定系個面重要.
不當止要頭痕個利益,腫要頭痕個亞洲情報中心,NGO,兩個重大級別噶組織系香港被摧毀.



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
漸漸走向美國治港,幾時有高度自治過?
講咁多做乜,出句聲show hand咪得囉,我哋中國香港又唔係唔跟。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]