• 瀏覽: 1,052
  • 回覆: 10
+4
中央主動出手制定「港版國安法」,針對分裂國家、顛覆國家政權等四類行為,引起社會極大爭議,有網民發起今日(24日)下午1時在港島區遊行反對立法,其後演變成連場衝突,催淚彈、磚頭陣、雨傘陣再現鬧市街頭。警方指,全日至少拘捕180人。









警隊一哥真係做到野

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/476992/港版國安法-5-24-警拘180人-涉非法集結-公眾地方行為不檢

[ 本帖最後由 巴菲特 於 2020-5-25 12:27 AM 編輯 ]



以往夜晚一定會搞到去旺角,今晚竟然無事??


拉得太少!


港版國安法.
5.24|警拘180人涉非法集結、
公眾地方行為不檢!



[隱藏]
警方到而家都仲係太忍讓⋯都已經係恐怖襲擊,唔可以再放過班恐怖分子了!

昨日幾單私了,班恐怖分子係求其路過都拉人出嚟打!

點解仲要讓佢哋呢?




警方仲用緊最低武力, 應該用最高武力捉暴從


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
拉得少


曱甴們,你地繼續衝出黎,你地睇下泛民去左邊
得個所謂幾千人,今日180個,愈拉就愈少人,黃絲又怕死,愈黎愈人出黎,繼續做condom 吧,唔醒就只有監獄係你地的歸宿



[隱藏]
又百幾二百隻


星島日報:約五十人昨傍晚六時許在尖沙嘴海港城聚集叫口號,警方接報到場拘捕十多人;另有多人在旺角金雞廣場外集結,亦被警員帶走。據悉,昨午有示威者社交群組呼籲「手足」,入夜後轉戰油尖旺街頭堵路,繼續抗爭,但未見行動,有人在群組稱很多「勇武」已被捕,案件尚未審訊,擔心再被捕不獲保釋,不敢再「抗爭」。


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]