• 瀏覽: 1,478
  • 回覆: 39
英媒︰約翰遜稱如中國續施壓 將給予持BNO護照港人庇護身份



英國傳媒周日(24日)報道,首相約翰遜今年較早時曾在一個會議中,提議如果中國繼續向香港施壓,將可能向數以萬計港人,提供庇護或難民身份。

《星期日快報》報道指,約翰遜年初在鄉郊首相別墅契克斯與多名國會議員開會,期間透露有意為港人提供庇護,但未知這計劃是否只包括約31.5萬名持BNO護照的港人及其親屬,還是全部750萬港人。

報道指,與會者一致同意約翰遜的提議。這計劃與英國在上世紀70年代,接收被非洲烏干達政府下令驅逐的亞洲移民相似。保守黨議員布里金(Andrew Bridgen)表示,在中國加強施壓情況下,英國明顯對香港居民有道德義務,尤其是有英國海外屬土居民身份的人。


英國人對香港人真有良心


新聞來源連結:

http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20200524/bkn-20200524181525612-0524_00822_001.html



唔好等, 即刻給予啦!



好地地走去做refugees


約翰遜快啲帶走班黑暴返英國, 唔帶正契弟!


[隱藏]
咪膠UP呀? 係先好講.
到時湧去時就閂門呀.



引用:
原帖由 johnny9236 於 2020-5-24 23:29 發表
咪膠UP呀? 係先好講.
到時擁去時就閂門呀.
可能先要被拉至可以去英國



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
拿, 今次藍黃有共同目標, 一齊努力要求中央繼續施壓..., 兩全其美...


二戰波蘭人參加英國空軍將德軍打敗,幫了英國都要被遣返,英人忘恩負義!過橋抽板!這些曱甴毫無建樹,何解會收容,英人怎會讓牠們居英?

[ 本帖最後由 Amateur_1 於 2020-5-24 11:41 PM 編輯 ]



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
呢條柚講野都好信?!


防暴警察拘捕的黑屍曱甴, 絕大部份都係1997年之後先至出世, 呢班曱甴有撚BNO咩.


引用:
原帖由 BritHK1842 於 2020-5-24 11:44 PM 發表

波蘭同英國係盟友,波蘭不是英國領土
香港同大英祖國係同胞,係大英祖國海外領土一部分
波蘭同香港豈可混為一談?
笑咗,香港人和英人係同胞?是主僕關係才真!致於香港是英國海外領土,「領土」一詞是捉字虱嗎?香港只是英帝國過往的殖民地而矣!

我舉的例子,想証明英人是何等功利主義,有恩都唔比居留,更何況一羣只會破壞的曱甴暴徒?

要是英人肯慷慨,無利可圖都肯給港人居英權?好了,對曱甴暴徒們也是好事!



[隱藏]
蠅割佬出晒名係唯利是圖的惺惺作態小人, BNO有居留權, 真係欺騙低B仔的謊言.  


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]