• 瀏覽: 2,891
  • 回覆: 64
  • 追帖: 1
  • 分享: 1
+6
直播重溫 胡志偉:北京攬炒香港



全國人大舉行記招,宣告將會訂立「港版國安法」後,民主派多名議員晚上見記者,形容「一國一制正正式式喺香港落實」。民主派會議召集人陳淑莊直斥,北京此舉是向國際展示,一國兩制、高度自治已被破壞如無物,她寄語港人要堅強:「我哋唔能夠咁樣就被打殘!」

陳淑莊指出,《基本法》列明由香港自行立法、本來就已極具爭議的23條,如今竟然在繞過立法會下,由北京為香港度身訂造「港版國安法」,猶如「聖旨加喺香港人頭上」,亦反映北京完全沒有吸取03年和去年反送中的教訓,做法非常不智,並象徵「一國一制正正式式喺香港落實」,同時向國際社會顯示中共根本是視人權、自由為眼中釘,要逐樣除掉。

陳續指,今年還會否有立法會選舉是未知數,但她寄語港人也要在不民主的選舉制度下,充份顯示港人會如何投下手中一票,捍衞香港的核心價值和民主自由。
胡志偉:北京攬炒香港

民主黨主席胡志偉形容,北京今次做法「代表中共決定攬炒香港,所以唔使再屈香港抗爭者攬炒,佢(中共)係打開咗攬炒序幕」。胡提到,今次「港版國安法」的「最辣」之處在於完全由北京定義甚麼人要被逮捕,這無異是人治做法。

公民黨黨魁楊岳橋指,北京「用更惡嘅法彌補惡法嘅管治失敗」,顯然未有吸取反送中教訓,他擔憂今次以國防之名,藉《基本法》附件三引入「港版國安法」如「打開蟲洞」,日後不知會再有甚麼法例再被引入,而且會變得輕而易舉。

公民黨法律界立法會議員郭榮鏗指出,「行到呢步,一國兩制今日正式被取消」,並相信中共不會就此停步,「極權永遠覺得自己唔夠權力,覺得永遠控制唔夠」,繼續將所有惡法透過所謂附件三,完全違反《基本法》下直接頒佈。他續說,香港亦將會失去作為國際城市的角色,相信《香港政策法》亦可能被取消。

被問到特首林鄭月娥在港管治是否已全無角色,陳淑莊笑言:「形容得非常之好」,並指在兩辦發聲明後,《基本法》第22條如何被扭曲,中央權力不停無限僭建,看不到林鄭仍有管治香港,只需「聽話」,否則「特首都無得做,佢其實可以消失」。



民主派多名議員晚上見記者,陳淑莊形容港台國安法如「聖旨強加港人頭上」。謝榮耀攝



楊岳橋擔憂,今次北京做法如「打開蟲洞」,日後不知會再有甚麼法例再被引入。謝榮耀攝



胡志偉形容,北京今次做法「代表中共決定攬炒香港。謝榮耀攝



郭榮鏗也謂,走到這一步意味一國兩制正式被取消。謝榮耀攝

既然共產黨一心攬炒,橫掂都係遲早問題
再加淫賤聯老董狼英一眾搞屎棍推波助瀾
有錢移民的話好快啲申請遲咗就喊都無謂
美國應將共匪家屬趕出美國+凍結資產收歸國有

新聞來源連結:
https://hk.appledaily.com/local/20200521/NBEH236BP6Q5UPARCNBZAYIXDE/



[img][/img]
成日靠嚇,李柱銘回歸後成日話會俾國安捉反國內審判..

點知23年仲大搖大擺在香港橫行...


澳門立23條又話澳間淪陷..


結果澳門GDP遠超香港,愈做愈好...



咪臭係你班仆街泛民, 玩到咁L串,  搞到中央要出手囉.


泛民唔係一直要攬炒咩?依家咪好囉


[隱藏]
驚唔驚?使唔使著草?


如果北京自行定義就真係好上加好...


引用:
原帖由 willy222 於 2020-5-22 09:21 AM 發表
驚唔驚?使唔使著草?
著草去歐美感染美國肺炎...



引用:
原帖由 錢太多4 於 2020-5-22 09:20 AM 發表
泛民唔係一直要攬炒咩?依家咪好囉
反正都係攬炒, 中央梗係炒你先, 班白痴無腦以為自己無事...



引用:
原帖由 lung_block 於 2020-5-22 09:24 發表

著草去歐美感染美國肺炎...
台灣都可以,可以二次見證回歸。



[隱藏]
自己辣慶咗阿爺重反轉頭話阿爺變一國一制?
香港係高度自治喎,唔係你哋班友“全面自治”,無王管!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 willy222 於 2020-5-22 09:28 AM 發表

台灣都可以,可以二次見證回歸。
台灣唔捱得好多年..

唔似以前班貪污警察去台灣嘆過世...



宜將剩勇追窮寇 不可沽名學霸王
以狂風掃落葉姿態 將泛暴連根拔起



[隱藏]
你泛民無能止暴,只有中央插手。
香港蟻民民不聊生,各行業蕭條,任由曱甴破壞繁榮。中央出手真係眾望所歸。



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]