• 瀏覽: 337
  • 回覆: 1
+5
立場新聞報,《全民記者》在旺角進行直播期間,以鏡頭拍攝女性警員,並以旁白評論女警的胸部,內容完全與現場情況無關。



如果冇警員,香港會變成點?

    香港啱啱度過一個疫情緩和嘅黃昏,就又畀此起彼伏嘅黑暴打破寧靜嘅黎明。近期,泛暴派配合示威者不斷組織各種形式「和你唱」聚集活動,並將尖銳矛頭直指正義嘅警方,指責警方引發舊年暴亂,煽動市民抵制港警。但喺仔細諗下,如果警員真喺消失咗,就能夠得到泛暴派所言嘅法治公正乜?香港真能夠恢復往日平靜乜?
    世界上確實有呢種假設變為現實。2016年巴西聖埃斯皮裡圖州多個城市警員罷工,導致大規模騷亂,整個社會治安崩潰。而2018年法國警員因不滿加班應對「黃馬甲運動」而罷工,加劇法國本就嚴峻嘅暴亂局勢。冇警員嘅約束,暴徒更加肆無忌憚喺街頭燒殺搶掠,無惡不作最終只能由軍警武力鎮壓,到嗰陣時,收拾殘局嘅代價就實在太大了。再聯想舊年港亂嘅恐怖陰影,實在使人喟歎,安穩就喺面前時,往往唔識得珍惜,直到失去咗先追悔莫及。當一啲民主國家嘅警員唔顧社會治安、濫用「罷工」權利時,香港警員嘅專業同堅守卻被泛暴派抹黑成「濫權」,實在喺極大諷刺。

    近日來,泛民派不遺餘力咁對警方進行指責,多次喺立法會就《2020年撥款條例草案》辯論提出「削減官員薪酬同警方開支」議案,仲喺元朗議會群體「圍攻」警務處處長鄧炳強,指責警方濫權失職等行為,要求其徹查所謂「721元朗白衣人襲擊事件」「831太子站死人事件」。同時,各種「和你唱」活動明目張膽違反「禁聚令」,不斷挑戰警方底線,黃媒記者更包圍警員、言語侮辱女警,張狂至極。佢哋爆發式針對警方,好似有深仇大恨咁,但卻難以掩蓋其背後嘅陰謀。

    對此,早有建制派議員睇穿佢哋嘅詭計。經民聯議員張華峰認為,近年黑衣暴徒橫行,泛民顛倒是非黑白、偏激暴力,冇資格要求削減立法會秘書處同法律顧問嘅開支。議員柯創盛更露骨質疑,削減警方開支後邊個喺最終得益者?!毫無疑問,答案正喺泛暴議員。泛暴派同暴徒聯手,喺想搞垮警方,重掀騷亂,為9月選舉鋪路。若煽動黑警起效,政府嘅信任度將岌岌可危,泛暴派就會順利霸佔議會,解散政府同警方。當呢班自私自利、賣國求榮之徒組成新港府,用佢哋嘅特權縱容暴力犯罪,謀取非法利益,咁香港真正嘅黑暗就將來臨。

    依家,喺法院、政府門口,越來越多愛港市民高舉「支持警方,嚴正執法」「止暴制亂,刻不容緩」標語,支持日夜維護香港安寧嘅警方,因為佢哋明白,冇警員,香港唔會有法治;冇警員,香港更冇可能穩定。希望香港破曉嘅黎明充滿嘅喺陽光,而唔喺黑暗。



曱甴當你是天使上🤔🤔


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]