• 瀏覽: 523,494
  • 回覆: 7,324
  • 追帖: 170
  • 分享: 22
+506
細心觀察,不難發現由兩辦開聲打起,林鄭政府及建制派的反制行動就變得積極起來。

只說幾件事:

終於我們見到了動起手來的建制派,葉劉護航,郭偉強動手,耳目一新,最終犯民死剩把口,仍要暫時退走。再到林鄭派口罩,密不透風,再借一個完大教獸出口風,星期一公佈,星期二開始登記,這數天已有市民收到銅心口罩,真是快狼準。你有你YC曱甴在嘈,我有我做事節奏,就算不領銅心口罩,市面口罩亦已因此而降價,真有聲東擊西,推左打右嘅效果。

另一著就是過去星期日嘅「打黑媒」。這個「打」,是動真格,動手的打,打到各大傳媒工會嘈到拆天,打到BBC即刻出文,話香港傳媒採訪不安全!我相信警方今次是「有意為之」,相信呢個會係將來警方對黑媒嘅主調了。

另外,中央也開始反制了!首先嘅係袋鼠國,被減牛肉出口,跟住可能係大麥,再可能就係鐵礦石.....而新西蘭亦因為話支持呆灣當WHO觀察員,被阿爺開聲反對了.......五眼,打盲兩隻嘅話,可以改名了........

呢兩日又傳出阿爺想再傾同老尾嘅貿易協議,是耶?非耶?繼續看戲吧,反正反擊時刻到了。

不說了,要睇馬明「降魔」了.....


[ 本帖最後由 大叔5935 於 2020-5-12 09:17 PM 編輯 ]



支持大叔


報到


引用:
原帖由 大叔5935 於 2020-5-12 08:56 PM 發表
細心觀察,不難發現由兩辦開聲打起,林鄭政府及建制派的反制行動就變得積極起來。

只說幾件事:

終於我們見到了動起手來的建制派,葉劉護航,陳偉強動手,耳目一新,最終犯民死剩把口,仍要暫時退走。再到林鄭派口罩,密不透風,再借一個完大教獸出口風,星期一公佈,星期二開始登記,這數天已有市民收到銅心口罩,真是快狼準。你有你YC曱甴在嘈,我有我做事節奏,就算不領銅心口罩,市面口罩亦已因此而降價,真有聲東擊西 ...
即到即到



[隱藏]
報到😁


報到


sign in


報到


我到了


[隱藏]
報到先
謝大叔



引用:
原帖由 ricebuket 於 2020-5-12 08:57 PM 發表



即到即到
打多咗兩個字,輸咗兩個馬鼻



支持大叔,中國加油


報到


生劏曱由,刻不容緩


[隱藏]
大叔好
大家好



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]