• 瀏覽: 423
  • 回覆: 4
【本報訊】本港新冠肺炎疫情逐步放緩,昨日再度錄得「零確診」,目前累計確診病例維持一千零四十一宗。在連續十七日沒有新增本地感染個案後,衞生署更改確診病人的住院準則,若病人符合以下三條件,便可終止隔離,包括發病後或沒有病徵、由採集首個陽性樣本逾十天;病人臨床狀況好轉及退燒;對呼吸道及糞便病毒樣本呈陰性或對病毒抗體呈陽性,而部分康復的確診患者雖然可能仍有病毒基因,但科學委員會認為目前未有證據顯示有關情況具傳染性。

特朗普一定不相信,新冠病毒在香港不傳染,美國的新冠病毒還是不㫁傳染。

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/再錄零確診-連續17日無本地感染-214500984.html



齊心協力,全民抗疫


引用:
原帖由 香港雞蟲 於 2020-5-7 10:59 PM 發表
齊心協力,全民抗疫
民陣蒙面黑衣暴徒還在搞破壞。
美國人沒錢還卡數,要暴動了。



再錄零確診 ,
連續17日無本地感染 !



[隱藏]
你話丫,其實班仆街冚家隡曱甴只要少啲暴動,香港各方面都做得好好,連抗疫都叻過其他城市。

唔係班仆街曱甴放火燒隔離村,唔係班曱甴黑醫護罷工整死病人,唔係連登仔不停叫人唔好理隔離令限聚令照出去暴動⋯香港應該唔過4位數字確診⋯

班仆街連醫院都燒,根本就真係想攬炒想死多啲人。

真係好彩政府同班差佬頂住⋯

其實你班200萬人諗乜呢?
香港好地地點解要支持曱甴暴動呢?




[按此隱藏 Google 建議的相符內容]