• 瀏覽: 2,160
  • 回覆: 55
+5
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
「毒果妓者」其實可以查證下事實先出新聞,咁樣可以賺多幾蚊幫下股價。

據中國海關不完全統計,3月1日至4月17日,中國對美國提供了各類口罩18.64億只,醫用及其他手套2.58億雙,醫用防護服2919萬套,護目鏡313萬副,有創呼吸機156台,無創呼吸機4254台。
引用:
原帖由 生果轉貼員 於 2020-4-21 08:30 AM 發表
美國白宮貿易顧問納瓦羅(Peter Navarro)指中國趁武漢肺炎蔓延全球之際壟斷個人防護裝備(Personal Protective Equipment,PPE),乘機牟取暴利。
https://appledaily-hk-appledaily-prod.cdn.arcpublishing.com/resizer/o_rCgR5ei4JQzKXPlh0Os-2lAxg=/720x405/ar ...



最撚攪笑美國3m口罩廠竟然會設係中國,而唔係美國本土。


虧他想得到,果然是天才,不過啊天才,我估中國都估不到美國人會不戴口罩,播毒會這麼成功吧,這是始料不及啊!!不是美國送給中國的大禮嗎?中國卻之不恭啊!!


[隱藏]
咁台灣省唔俾口罩出口咪就係中國囤積囉,佢承認台灣係中國一部份之嘛


拉9 gphone la

佢話去美國買口罩, 返香港貴賣



好似係美國自己抬高個價搶人地 d 貨 


佢講緊禁出口班台灣狗


全港唯一一間創作室仲用武漢肺炎呢個失實稱號。

吊你老母啦,仲武漢肺炎?證實係尾國傳播到全世界。

團隊利用去年12月24日至今年3月4日於全球獲得的病毒基因組樣本,分析出3個有緊密關聯的突變毒株,並以A型、B型、C型為代號。專家指出,A型與蝙蝠身上的新冠病毒最接近,即是原始的人類新冠病毒基因組。A型毒株存在於武漢,但不是武漢最主要的毒株類型。專家反而在曾居住在武漢的美國人身上發現突變的A型毒株,而大部分感染此類毒株的都是來自美國及澳洲的患者。



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
口罩係國家衛生安全物資,暴利也可不賣給美國,自由市場,儍侵叫用巾



成日話大陸貨唔合規格,點解仲要買呀?


講咁多廢話咪想乞中國免費送物資比你!要乞語氣好啲好唔好


唔吊埋曱甴峰,佢屯積好撚多口罩,仲牟利買豪宅。


[隱藏]
引用:
原帖由 刺客禁言 於 2020-4-21 08:46 AM 發表
5毫子賣到8蚊咁仆街?
講緊蘋果日報5毫都唔值賣超過8蚊咁仆街



主題標籤 #口罩
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]