• 瀏覽: 3,917
  • 回覆: 81
  • 分享: 2
+2


反修例運動期間,不少師生參與示威活動,教育局常任秘書長楊何蓓茵於特別財會文件回覆指,據教育局從不同渠道掌握資料,由去年6月至12月期間,因社會事件被捕的教師(包括教學助理)約80人、被捕中學生則有約1 000人。教育局亦接獲171宗涉及教師有違專業操守的投訴,已分別向13人及4人發出譴責信及警告信。局方強調,社會事件中發生的師生涉及違法及暴力事件,令人憂慮及痛心。教育局會更積極加強在中小學推廣價值觀教育,亦會加強憲法與《基本法》教育,以培育學生正面的價值觀和態度。如教師被證實有干犯嚴重罪行或失德行為,將依據《教育條例》嚴肅跟進,情況嚴重者,有可能取消其教師註冊.........


新聞來源連結:
https://www.hk01.com/社會新聞/457797/逃犯條例-約千名中學生-近百位教師被捕-教育局-憂慮及痛心

政府內裡「染黃」者眾,眼見「戰友」被捕,當然「憂慮及心痛」。



咁多師生被補,教育局應認為一「功」。不過更多人被補都唔會影響教育局職員嘅生計同事業,楊潤雄點鼓勵師生被補都唔會有後果。

而家教育局只係扮同情,其實不知幾想更多師生做手足!



好明顯係教育局把關不力, 連國教咁簡單都推行唔到.


清除教育系統內嘅黃屍教畜毒瘤,救救下一代……

速立23條,刻不容緩



[隱藏]
又有兩個13歲仔打劫,屌你教育局仲敢話教育無問題?


香港教育失敗唔係冇原因既

誤人子弟者多的是



教育局,你應該反思做咩而家香港教育咁失敗,咁多去做暴徒,歧視國內人,打刧的士,搶掠,歐毆鬥毆打巿民,強姦輪姦,蝦老欺凌幼小,吸毒乜都齊。






你地領導咁失敗,何不自盡?



有乜好憂,已被洗腦,無得救,只能人道毀滅


比起國內,他們的大學生是天之驕子,在國際比賽出人頭地,佢地帶領的中國飛躍世界




但香港學生,成班似黑社會多過似人!



[隱藏]
香港的教育俾犯民及國際恐怖組織把持,反中黃絲私下出教材洗學生腦,教育局,真係問你有咩用?你根本就監管失職,廢物部門!


近日已實證取消學校制度係可行的,所以憂慮工種消失及痛心社會褔利開支有必要大增。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
好多女中學生仲奉獻埋肉體,免費供人享用


引用:
原帖由 ichthys2 於 2020-4-7 12:14 PM 發表
11012521

反修例運動期間,不少師生參與示威活動,教育局常任秘書長楊何蓓茵於特別財會文件回覆指,據教育局從不同渠道掌握資料,由去年6月至12月期間,因社會事件被捕的教師(包括教學助理)約80人、被捕中學生則有約1 000人。教育局亦接獲171宗涉及教師有違專業操守的投訴,已分別向13人及4人發出譴責信及警告信。局方強調,社會事件中發生的師生涉及違法及暴力事件,令人憂慮及痛心。教育局會更 ...
建議所有中六學生DSE後去大陸軍訓半個月。



[隱藏]
多得教協人渣洗腦專家
廿幾年來借通識科
校內閉門洗腦
灌輸反中亂港暴力思想
成功培育大量廢青
以暴力亂港



主題標籤 #教育局
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]