• 瀏覽: 36,459
  • 回覆: 427
  • 分享: 15
+12
美國不滿中國囤積大量醫療裝備,不准有關物品出口,美方正考慮向北京政府採取法律行動。 《紐約郵報》引述白宮官員消息報道,兩間在中國設有廠房的醫療用品生產公司向美國官員投訴,中國政府禁止他們將生產的N95口罩和手套等醫療裝備出口,並以批發價購入所有產品。 報道又指,中國在1月24日至2月29日於全球各地...



有趣!美國不是已禁止輸出N95嗎?自己買唔到去告人,自己禁止出口高科技產品可唔可以告?

新聞來源連結:

https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1519237-20200407.htm?spTabChangeable=0



又話唔買大6野?


中途打劫 法國加拿大口罩

哈哈 依家老美好混亂



笑話嗎? 美國自己禁3M出口就得,別人禁就唔得


[隱藏]
又黎,自己可以禁出口, 人哋就唔得...
佢老尾大撚晒



《紐約郵報》引述白宮官員消息報道,兩間在中國設有廠房的醫療用品生產公司向美國官員投訴,中國政府禁止他們將生產的N95口罩和手套等醫療裝備出口,並以批發價購入所有產品。

邊兩間 ? 點解唔開名 ?



美國自己禁止醫療用品出口就無問題,人家做同一件事就有問題?


美國又用自己所犯的去告人,雙重標準到咁?仲以為是美國可以霸權到為所欲為?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
自已做就風流,人哋做就下流 尾國佬就係咁仆街


中國爆發之時,當然要做足抗疫行動啦!
美國依家咪一樣要禁止 3M 出口 N95,係咪即係我做就唔犯法,你做就犯法呢?
果然,沒有最無恥,只有更無恥!



美國可以由法院頒令,凍結中方在美國資產作懲罰,對付低端流氓國家,無需客氣


希望美國告中國成功,咁中國告美國禁晶片,美國一定扑街啦!


乜柒都話法律行動,呢招係西人專利,醫療裝備被許多國家視為戰略物資,不出口亦無可口非,只怪自己行錯一步,貪便宜將這樣重要的物資生產線設於其他國家,可謂自取滅亡


[隱藏]
引用:
原帖由 judylam651 於 2020-4-7 10:26 AM 發表
《紐約郵報》引述白宮官員消息報道,兩間在中國設有廠房的醫療用品生產公司向美國官員投訴,中國政府禁止他們將生產的N95口罩和手套等醫療裝備出口,並以批發價購入所有產品。

邊兩間 ? 點解唔開名 ? ...
佢夠薑開名
大陸即刻叫停佢所有生產都得



主題標籤 #口罩
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]