• 瀏覽: 525
  • 回覆: 4
【Now新聞台】香港陸路客貨運輸業議會主席蔣志偉表示,昨晚收到深圳當局通知,本港跨境司機進入內地須出示健康證明,新措施延遲到下周五執行。



蔣志偉表示,內地當局又容許司機在內地卸貨期間,在就近醫院進行核酸測試相信新檢疫措施不會影響中港的物流運輸

大家唔好聽信及散播什麼斷糧既謠言, 製造不必要恐慌

新聞來源連結:
https://news.now.com/home/local/player?newsId=386553

[ 本帖最後由 伍皓昌 於 2020-4-3 04:51 PM 編輯 ]



香港政局特色:一班賤人暗助一班癲人去煽動一班傻人出手做蠢事。賤人永遠坐在上游,唔使上身。
唔好講黃人,有部分藍人都會講今次措施係等同封關。
而家一天都光晒喇,中央唔會睇住香港死,只不過係要保障大家嘅生命安全。



俚d叫做身在福中不知福。其實很多職業司機已經失業或半停工多時了。而家嘅要求嘅是大圍嘅事,又搬上枱刷存在感。大圍都要自然會在貨運費用或司機入行成本裏面反應了,又問政府?不知所謂!



黃絲空歡喜一場,仲以為可以實現封關,全港等餓死,完成攬炒大計


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]