• 瀏覽: 18,391
  • 回覆: 291
  • 追帖: 1
  • 分享: 8
+7
新冠肺炎全球擴散,秘魯自本月16日起宣布進入緊急狀態,全面封鎖海、陸、空邊境,在80名仍滯留的港人中,其中10人昨日以BNO護照乘搭英國包機飛抵倫敦,今日(1日)下午將從倫敦返抵香港,成功逃離險境平安歸來。《香港01》電話越洋訪問了其中一對剛自費4000美元(兩人機票)乘搭台灣包機「逃離」秘魯的港人夫婦,親述被困秘魯的驚恐日子,以及當地社會的「抗戰」狀態。他們猶有餘悸地慨嘆,由被困酒店,到「識驚」不停打話求助,再到成為第一班成功離開當地的香港人,「成個過程好似走難咁」;又憶述酒店後期出現食用品緊絀情況,酒店外氣氛更如臨大敵,時而傳來外國旅客懷疑染疾而被政府人員帶走的消息,「諗唔到戰爭狀態係咁真實」。



新冠肺炎全球擴散,秘魯自本月16日起宣布進入緊急狀態,全面封鎖海、陸、空邊境,在80名仍滯留的港人中,其中10人昨日以BNO護照乘搭英國包機飛抵倫敦,今日(1日)下午將從倫敦返抵香港,成功逃離險境平安歸來。

《香港01》電話越洋訪問了其中一對剛自費4000美元(兩人機票)乘搭台灣包機「逃離」秘魯的港人夫婦,親述被困秘魯的驚恐日子,以及當地社會的「抗戰」狀態。他們猶有餘悸地慨嘆,由被困酒店,到「識驚」不停打話求助,再到成為第一班成功離開當地的香港人,「成個過程好似走難咁」;又憶述酒店後期出現食用品緊絀情況,酒店外氣氛更如臨大敵,時而傳來外國旅客懷疑染疾而被政府人員帶走的消息,「諗唔到戰爭狀態係咁真實」。

港人王先生、王太於1月10日開始出發往南美旅行,3月初遊完阿根廷後進入秘魯,豈料疫潮來襲,形勢急轉直下,3月16日秘魯宣布進入緊急狀態,封關鎖國,王生、王太與其他國家遊客一樣被敕令不准踏出酒店半步,突然間好像失去掌控自己命運的能力,「當(27日)聽到秘魯政府宣布鎖國延長多14日,就知大鑊,跟住又聽到外面好多人中招(染病),嗰下真係好驚、好驚,因為萬一間酒店有人染病,我哋就會被隔離1至3個月,跟住又聽到有香港人死咗、又有美國人喺街上(懷疑染病)被帶走,嗰幾日精神壓力好大……」

王生、王太的驚惶無措,除了心理壓力,還要面對求生資源的短缺:「被困喺酒店12日,酒店內嘅資源愈來愈緊絀,最後連食物都開始唔夠,每日三餐餐餐唔係食叉鷄飯,就係食叉鵝飯,可見已經無其他食物供應。

酒店之內儼如「囚牢」,酒店之外又如何?王先生形容,「氣氛好似打仗咁緊張」。他透過多個手機社交群組與不同國籍和地區的遊客群溝通,「知道有外國人被人喺街頭捉走咗,酒店都叫我哋千祈唔好外出」。他認為,64歲香港男遊客在被隔離期間心臟驟停離世,很可能與心理壓力太大有關,「十幾日足不出戶,屈在酒店,你嘅心情會點吖?人長期喺咁緊張嘅氣氛下,好易出事。」

自保的最佳方法就是盡快脫離險境,王生、王太打了很多電話到不同的領事館求助,查詢可離開秘魯的方法,最終有美國簽證的他成功在3月29日搭上台灣的包機,離開了庫斯科,抵達邁阿密,再前往倫敦,將於4月3日回港。他批評秘魯政府禁止遊客自由離境的做法,「佢哋唔應該咁樣對待遊客,需要經濟時叫遊客來,但一出事就唔理遊客死活,成個過程無特別照顧過我哋呢班外來遊客。」

他又批評港府遲遲不向他們伸出援手,「等到死咗人(一名64歲港人在被隔離期間心臟驟停離世)至做嘢,之前乜都唔理,我哋都有份交稅㗎!」他說,一開始已打電話給港府求助,但職員只着他們聯絡中國駐當地大使館,「佢哋叫我哋留在酒店,結果(滯留港人)一個又一個出事。」








呢D到底係咩人黎?

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/455257/新冠肺炎-港人親述秘魯-逃亡-之旅-酒店連食物都唔夠



每日三餐餐餐唔係食叉鷄飯,就係食叉鵝飯...

王生、王太真矜貴...
又係嘅...可能佢哋覺得...連鮑參翅肚都無,真的無以下嚥...DQLMLCFH!@#$%^&*


[ 本帖最後由 acer2014 於 2020-4-2 01:34 AM 編輯 ]



有錢大哂咩, 講到香港咁衰唔好返香港啦, 留在英國吧


唔好坐霸王機, 記得找數
同寫返封感謝信, 因為係你地欠納稅人



[隱藏]
外國咩都好


為何不上街抗爭? 在外國變乖乖仔了?


你哋on9遮,秘魯個機場,就算平時都已經好似難民營咁,疫情嚴重你仲仆去南美!

睇死你又係啲死窮西黃絲,有錢嘅你飛去南美不知幾多靚地方靚酒店可以住,乜都有得你食啦!



果班正一自私怪,每返一堆就引發社區爆多一次


呢條冚家產咁多廢話抹黑咪又喺想轉移視線,漂白自己唔喺自私精


[隱藏]
有人迫你班畜生黃屍外遊嗎?


文宣,無孔不入。


唔係食物唔夠,係食物種類選擇唔夠!究竟係王先生表達能力有問題定記者語文能力有問題?


引用:
原帖由 藍斯貝利 於 2020-4-2 01:23 AM 發表
新冠肺炎全球擴散,秘魯自本月16日起宣布進入緊急狀態,全面封鎖海、陸、空邊境,在80名仍滯留的港人中,其中10人昨日以BNO護照乘搭英國包機飛抵倫敦,今日(1日)下午將從倫敦返抵香港,成功逃離險境平安歸來。《香港01》電話越洋訪問了其中一對剛自費4000美元(兩人機票)乘搭台灣包機「逃離」秘魯的港人夫婦,親述被困秘魯的驚恐日子,以及當地社會的「抗戰」狀態。他們猶有餘悸地慨嘆,由被困酒店,到「識驚」 ...
之前睇過好像港台凡「華人移民史」,因秘魯華裔 (是華裔,不是華人) 好多,於是影響了當地飲食文化,燒味已變成當地飲食交化主流。
他們已經好彩,在南美仲有燒味食。



叫咗唔好去你條扑街死都要去重講!


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
主題標籤 #新冠肺炎
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]