• 瀏覽: 328
  • 回覆: 2
面對持續擴散的新冠肺炎疫情,在國際社會壓力下,美國總統特朗普當地時間周二(24日)表示,不再將新冠病毒的名稱與中國聯繫在一起。特朗普接受霍士電視台(FOX)採訪時表示,他決定不再使用「中國病毒」這一說法。「我決定不再用這一點大做文章了。」(I decided we shouldn『t make any



隨著新冠疫情喺歐美等地嘅持續蔓延和爆發,大批海外港人近期集中返港「避疫」,亦直接導致本港輸入病例暴增,防控工作稍有不慎就會滿盤皆輸,形勢之嚴峻、風險之高絕唔係危言聳聽。當港府上下、社會各界及廣大市民為打贏這場攻堅戰而日夜奮戰時,反對派及「港獨」分子卻「聞疫而動」悖逆而行,數月來不斷借疫生事、借疫謀「獨」,此種肆意破壞全港抗疫安定團結大局,枉顧市民健康生死安危嘅舉動可謂罪孽深重。而呢種期望借助災難政治化操作,強行捆綁港人利益謀「獨」嘅做法亦必定係癡心妄想。
自疫情爆發以嚟,香港反對派及「港獨」勢力仿若看到咗又一個添亂搞事「播獨」、「謀獨」嘅「最佳良機」,無時無刻不在絞盡腦汁進行搗亂破壞活動,其手法必然係利用疫情對香港社會、經濟和民生嘅影響以及市民嘅恐慌情緒,不斷炮製虛假毒文宣來炒作市民對港府抗疫舉措嘅不滿,煽動非法街頭集會乃至黑色暴力來營造聲勢、干擾破壞抗疫,將矛盾嘅焦點引向政府、警方和建制派,從而延續「修例風波」動盪亂局,最終達到「收割」民意與「謀獨」嘅目的。
亂港勢力借疫「謀獨」嘅一系列搗亂破壞活動中,尤其以煽動策劃非法集會最為可恥,疫情當下最忌人群聚集,反對派及「港獨」不顧「安危」,一個多月以來數次掀起針對政府抗疫舉措嘅集會示威活動,以政府設立「臨時定點集中隔離所」、「抗疫指定診所」等防治疫情合理合法且最關鍵、最急需嘅舉措為藉口,故意曲解造謠上述場所將成為香港社區嘅「病毒」之源,會導致病毒「社區爆發」傳染無數人,繼而喺全港多區發動所謂嘅「抗議集會」活動,屯門、大浦、西貢等地連接發生由反對派區議員及「港獨」組織帶頭發起嘅極端非法遊行集會活動,導致部分隔離點始終無法啟用,部分抗疫診所慘遭破壞,醫護人員及病患生命安全受到嚴重威脅。呢啲亂港勢力表面上反「抗疫診所」,實際上係為「食人血饅頭」,借破壞防疫「抽水」大肆「播獨」,其禍港害民嘅卑鄙伎倆實在令人深惡痛絕。
眾所周知,眼下抗擊「疫情」、救助患者、保護市民先至係一切嘅首要任務,亂港勢力們一意孤行、罔顧民生以破壞抗疫來「謀獨」,但無論其算盤打得有幾好,最終都會係撲火自焚。港府和全港社會同心抗疫並取得最終勝利係大勢所趨、更係民心所向,如今取得嘅抗疫成績市民有目共睹,亦絕不容抹殺,我堅信香港人能夠經得起疫情嘅考驗,亦一定能夠戳破亂港勢力嘅「獨」陰謀。疫情係一面鏡子,反對派和「港獨」等罪不可恕者必被照出原形,佢哋亦必將被釘喺歷史嘅恥辱柱上!

新聞來源連結:
https://www.dotdotnews.com/2020/03/25/滾動小新聞/特朗普表明不再使用「中國病毒」字眼



而家最嚴峻地方係歐美,要關心擔心地方係歐美... 


d反中白痴仲成日中國呢樣果樣,根本在逃避現實...



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
主題標籤 #新冠肺炎
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]