• 瀏覽: 4,683
  • 回覆: 65
+3
   今日睇蘋果日報揭露所謂:林鄭「抗疫工作報告」嘅撰文,其中頗多唔合邏輯之處,首先系「報告」嘅獲攞渠道未知,系否上報中央系正式呈文也無法確認,僅憑林鄭「未反駁」作為唯一證據!自舊年六月以嚟,港府、林鄭無日唔被攻擊、誣陷,如果一一回應,則政府無法開展任何其佢工作,只要每天辟謠就累到翻車。社會對政府和行政官員嘅質疑應該通過官方渠道提出,且提出證據,唔系喺facebook發一貼要政府回應,也唔系喺報紙貼一紙文宣也要政府回應,香港嘅新聞自由唔系指媒體可以隨意造謠。

  蘋果新聞屢屢翻車,譬如
   《蘋果日報》題為“蒙面便衣亂棍見人就打上水廣場內拘捕多人”的報道鏈接。


然后,評論區“翻車”了


有人說:我有看直播,警察有用武力,但不是見人就打,身為議員不應該學《蘋果日報》誤導市民,騙市民。↓

有人質疑:如果警察見人就打,早就有“黑記”拍的視頻瘋傳啦,反而是曱甴見人就打的視頻被拍到。

引用文章鏈接:https://www.hotbak.net/key/港警见人就打反对派议员展示大型翻车现场望城县直播新闻.html

反對派造謠誤市民 「毒蘋果」作文無下限

    連日來,喺香港政府及市民和社會各界嘅共同努力下,香港「肺炎疫情」已經呈現向好趨勢。儘管疫情有所緩解,但抗疫形勢依然嚴峻,據報導幾天前一名防暴警員也被確診感染咗新冠肺炎。此時,反對派和港獨分子卻枉顧疫情對香港社會和市民嘅危害,不但不參與抗疫,卻視「疫情」作為「政治踏板」,不斷煽動「醫護罷工」等集會遊行反對政府各項抗疫措施,指使「毒蘋果」作文造謠誤導市民,阻礙政府抗疫工作,甚至借警員被感染病毒一事捏造各種謠言,其手段不但卑劣簡直毫無下限。
    近日,港獨旗下嘅「蘋果日報」不斷捏造並散佈各類疫情謠言。「毒蘋果」不僅借警員被感染一事惡意醜化詆毀香港3萬多警員,甚至發文聲稱有一份特首辦提交中央嘅「報告」被曝光。該文無視政府抗疫工作,卻極力醜化特首形象,散佈「特首與建制割席」「借『疫情』作為選舉資本」等謠言,明顯係以「獨家披露」「曝光」等字眼吸引讀者眼球嘅造假文件。僅僅一個「不具名人士」透露嘅訊息,竟能喺「毒蘋果」筆下堂而皇之嘅成咗「新聞」,真係荒唐之極!「毒蘋果」「獨家爆料」散佈謠言嘅前科,已經喺「反修例」嘅各種報導中臭名昭住,「知情人士」、「陰謀」等字眼頻頻出現,新聞報導卻不講事實,全靠一個「作」字,而且作得離譜毫無下限,難怪有網友睇到後直言「係唔係錢唔夠啦?該換個編劇啦」。
   眾所周知,新冠肺炎病毒嘅傳播途徑主要係人群聚集交叉感染。23日,反對派和港獨分子不顧眼前疫情嘅嚴峻,煽動併發起喺屯門嘅集會示威遊行活動。不但增加咗市民被感染嘅危險,同時喺現場維持秩序嘅一線警員也增加咗被感染嘅風險。自香港出現「新冠肺炎疫情」以來,政府及各界人士都喺度齊心抗疫,更有好多好心人自發前往海外採購口罩用於香港抗疫。反觀反對派嘅所作所為,佢哋一直都喺度竭盡所能阻礙香港嘅抗疫工作,先係煽動「醫護罷工」影響醫院正常接診,後又縱火毀壞醫院門診致使多名病患治療受到影響,並造謠警隊未參加防疫工作卻收到咗大量防護裝備,現如今更加離譜,以「獨家爆料」嘅方式詆毀警隊、污衊特區長官,對政府嘅防疫工作百般阻撓,佢哋究竟意欲何為?
   一國兩制下嘅香港,長期享受住高度自治和民主。然而,港獨分子和反對派卻肆意消費「民主自由」,以「新聞自由」為幌子,「毒蘋果」作文不斷,針對政府和警方嘅謠言、誹謗更係滿天飛,不但危害住社會秩序,更係坑害住我哋香港市民身心。作為香港市民,只有睇清港獨分子和反對派毫無下限嘅毀港用心,齊心協力積極配合政府嘅抗疫措施,先可以戰勝疫情還香港安全健康嘅城市環境。



郭家麒還上去大妓院看中國做訪問,已不要面。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
成天仇警,叻你哋去抗疫一線


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
病毒肆虐,人為更可驚


[隱藏]
毒果 作少陣新聞啦 因住報應


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 ernie22 於 2020-2-25 12:13 PM 發表
毒果咩都知,好勁!正常香港人都唔會信
又作文,睇得毒果多遲早痴線。



主題標籤 #特首辦
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]