• 瀏覽: 3,341
  • 回覆: 49
+2
停泊在日本神奈川縣橫濱市近郊大黑碼頭的英國籍觀光遊輪“鑽石公主號”,在19日首度開放船上500乘客可通過檢疫下船。許多人一早就開始收拾行李,在當地時間11點起陸續下船,當中有的人對郵輪上的乘客依依不捨地揮手,看似永遠不會再回到這艘船。
   

日本鑽石公主號首批乘客在19日正式下船

(德國之聲中文網)許多人一早就開始收拾行李,在當地時間11點起陸續下船,當中有的人對郵輪上的乘客依依不捨地揮手,看似永遠不會再回到這艘船。
不少乘客的家族親自開車前來迎接外,也有不少乘客選擇叫出租車或是搭官方安排的巴士,甚至還有人選擇步行出來,引發許多日本與外國媒體追逐。官方隨后宣稱,19日傍晚5時前,已正式安排443人下船,作業會進行到21日為止。
鑽石公主號自從爆發遊客感染源自中國武漢的新型冠狀肺炎,進而引發連鎖效應后,船上約3700多人從5日起隔離到19日為止,其中已經有621人確診為陽性反應(2月19日前數據),必須接受隔離治療。19日下船的443人中,同時包含5位台灣籍與45位香港籍人士。
許多乘客雖然安全下船,但為了避免擴大感染,選擇避開人潮擁擠的電車系統,自己包出租車回家。有的則是上出租車后詢問:“我才剛從船上下來,您不擔心嗎?”,對方司機則是只回“公司要我們多注意”,便不再回應乘客問題。
而20日官方公布,2位送院治療的80多歲一男一女陽性病患死亡,這也是整艘船首次出現的死者。



疑似新的新冠肺炎患者,被送去鄰近的醫院就診縱使目前第一批已經安全下船,但對于疫情的不安,仍舊籠罩在日本社會中。有的乘客在下船前,想請宅配公司幫忙運送行李,結果遭到拒絕。一位女性乘客下船前接受訪問時表示,自己雖然是陰性,但為了怕傳染給家人,已經決定一人住在外面10天,真的沒有問題才回家。
特別是在現場采訪時,日本記者多半僅戴口罩就向出來的乘客采訪,部分外國媒體更是不戴口罩,防護措施上相對單薄。在首日乘客下船結束后,官方再度開出軍車與警車開到,護送三輛巴士來,裡面的人穿著全防護衣,載送疑似新感染者去醫院就診。

原文鏈接:https://www.dw.com/zh/記者手記鑽石公主號人散曲未终/a-52441290

泰坦尼克嘅生死契闊再次重演,600多人確診,3人死! 困於船上嘅10多天裡圍繞疫情經歷了怎樣嘅人生思考?天災面前凸顯人性嘅光輝,啲被證明無恙嘅人下船之後選擇了自我隔離,選擇面對的士司機坦然相告,呢個系人性嘅光輝。相比於現如今還滯留船上嘅患者,上天已系眷顧!更抵稱道嘅系日本政府,讓船上嘅人回家,呢得擔負巨大嘅防疫壓力,然而佢哋就咁接受了。時刻接受地震、海嘯等天災考驗嘅日本面對另一重天災從容應對!返觀香港封關、罷工之聲唔絕,更有縱火、炸彈威脅!唔通啲病患之中冇香港嘅同胞咩?佢哋唔通冇回家嘅權力?

人心險惡終散去,患難方可見真情


   短暫嘅接觸,無論係人定係事情,瞭解到嘅只能係浮於表面嘅假像;長時間用心嘅體會和感受,先至能真正發現內心嘅善與惡。喺舉國上下抗擊「新冠肺炎」嘅緊要關頭,喺香港,「港獨」分子、泛民、泛暴等反對派借助疫情嘅滋擾破壞行動一直冇收手,一面講要為救港護港建計獻策,另一面就煽動各種罷工罷市行動,挑起動亂;一面講著為咗香港市民著想,另一面就想方設法抬高口罩價錢,製造恐慌,阻撓「鑽石公主號」中港人嘅返港之路。哩種表裡不一嘅行為,喺時間嘅檢測和透視下,醜態盡顯,令人心寒。


   「時過於期,否極泰來。」熬過咗艱難困苦嘅日子,好日子亦就如期而至喇。好消息嘅頻頻發出,令人振奮。喺香港政府得力有效措施嘅防護下,截至2月20日,香港未發現新增肺炎確診病例,再次畀當前嘅防疫工作注入強心劑。2月19日晚,香港政府通過「防疫抗議基金」,由原本嘅280億元支持資金,再加到300億元,用於支援醫護前線嘅加班薪酬、購置保護裝備、加大口罩生產、補貼護工和安保人員;投放緊急警示系統,以此嚟提供疫情動態數據分析,為香港市民居家隔離提供保障;重拳出擊注資挽回唔景氣嘅旅遊、零售、食肆業等民生基礎經濟,助力香港經濟穩定。2月20日上午,喺完成14日隔離期限,確保市民健康安全嘅情況後,由港府出資承包嘅兩架飛機亦將滯留「鑽石公主號」多日嘅300幾名香港人成功帶返香港,增設專門隔離區,提供更為嚴密嘅安全防護。


    面對疫情,面對困難,香港諸多反對派上演嘅永遠係「鱷魚眼淚,假慈悲」嘅伎倆,唔好話能夠指望佢哋為香港穩定出一份力,就算畀佢哋安分守己咁呆著亦會係一種奢望。只有香港政府,喺屢次遭到反對派嘅誣告詆毀後,仍然不忘初心,心繫香港,心系市民,喺度為控制疫情所帶來嘅經濟影響出謀劃策,為香港人嘅生命健康安全做細緻縝密嘅防護計劃。「是非自有曲直,公道自在人心。」時間會向你驗證一切,亦會畀你想得到嘅答案。永遠唔好做「語言嘅巨人,行動嘅矮仔。」險惡用心只會招來唾駡;患難與共,愛港護港為民,繁榮與榮耀先會重歸香港。





政府派飛機接港人去安全地方。
昨天已經見到幾篇黑暴寫的做謠文章。
人家前線救人。黑暴後方抺黑煽動。
這就是他們口中榮光。外國人說的白痴。



引用:
原帖由 新殲 於 2020-2-21 10:27 AM 發表
政府派飛機接港人去安全地方。
昨天已經見到幾篇黑暴寫的做謠文章。
人家前線救人。黑暴後方抺黑煽動。
這就是他們口中榮光。外國人說的白痴。 ...
做人唔可以唔善良!



直接拉出去槍斃算求了


[隱藏]
引用:
原帖由 威廉易細 於 2020-2-21 03:14 PM 發表
直接拉出去槍斃算求了
非常贊同,斃之



你可以不看撒


呢個疫情有點黑人


引用:
原帖由 nineoneseven 於 2020-2-21 03:18 PM 發表
呢個疫情有點黑人
一天死好JR多人



唔曉得邊天才控制得住喲


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
還好我哋呢度唔系黑多喲


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
非典都冇死咁多人


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]