• 瀏覽: 22,518
  • 回覆: 252
  • 追帖: 1
  • 分享: 9
+5
新公務員工會琴晚(19日)在政府總部前舉行集會,不滿政府部門防護物資分配不均等,大會稱有近千人參與。政府則發稿回應,批評工會呼籲公務員和市民聚集,是完全不負責任,有違政府減少社交接觸的重要抗疫指引。政府亦批評工會是企圖分化公務員隊伍、製造矛盾及打擊公務員士氣。
工會:前線人員物資較遠處站崗警員少
集會約6時半開始,參與民眾陸續抵達,站滿政府總部對外行人路,部分人更站出馬路。工會發言人顏武周指,政府把員工工作安排的責任推給各部門自行負責,令各部門的安排不一,一些提供非緊急服務的公務員,如牙醫診所員工、小販管理隊仍要外出上班,承擔一定風險。他又說前線公務員的防疫物資不足,消防員曾取得過期的N95口罩,一隊約50人的海關只獲兩盒口罩,不滿前線人員分得的物資,比在遠處站崗的警員少,要求政府在全面封關之外,重新審視及分配防疫資源。
顏武周估計今晚的集會有近千人參與。他指工會已有約3,000人加入,並在早前召開會員大會,他們要求政府就公務員的上班安排、防疫物資配給進行對話,並承諾不追究罷工醫護。他說未來會聯絡約10個工會再決定具體行動。
政府:工會呼籲公務員和市民聚集 在疫情下完全不負責任
政府發言人在晚上7時許發稿回應集會,批評新工會組織示威集會,呼籲公務員和市民聚集,「在疫情嚴峻的情況下,這做法完全不負責任,對公務員和市民的安全置之不顧,並且明顯有違政府減少社交接觸的重要抗疫指引」。
發言人批評,新工會似乎漠視局方的回覆和政府不斷所作的回應,反而以不滿特別上班安排和政府物資分配準則為「藉口」發動示威集會。政府對這種企圖分化公務員隊伍、製造矛盾、打擊公務員士氣的行徑,深表遺憾。另外絕對不能令人接受的是,集會上有人呼喊支持香港獨立的口號。
至於新工會質疑警員的防疫配備比前線醫護人員好,政府發言人重申防護衣的分配是按工作人員崗位涉及的風險而訂定。政府已多番公開就警隊的保護衣物以及政府分發防疫裝備的準則作出解釋,以釋除公眾疑慮和誤解。
衞生署文員盼局方恩恤孕婦
一名衞生署的文員發言時表示,她下星期要開始輪更工作,由5天工作變為7日輪更制,更有機會要外出工作及上通宵更。她現懷有身孕,擔心通宵工作會影響胎兒健康,期望局方對孕婦有恩恤,又認為既是在家工作,就不應要求員工外出。
何小姐在康文署工作,一星期有約兩天要外出上班,但要自備口罩,她說員工一早已追問會否有口罩提供,但一直無回應,又說不清楚何時復工,只知道下星期的工作安排。另外,她認為現時大部分公務員都在家工作,幾乎大半服務都停止,擔心罷工對政府的施壓不大,「醫護罷工已經好勁,因為佢地係無可取締,但政府都可以唔理」,她期望公務員可起帶頭作用,「我諗要好多個行業一齊,先夠嗰個力量」。
陳先生在警務署進行翻譯工作,現時隔日上班,但部門並無提供指引如何領取口罩,所以都要自備。他認為政府在防疫物資分配不公,一些要與巿民甚至病患接觸的員工都口罩不足,又不滿政府拒絕與新工務員工會對話,對他們不瞅不睬。他說身邊有同事反對罷工,有人認為罷工無用:「比較悲觀,因為呢個政府係唔會聽任何人意見。」又說罷工會令工作落在其他同事身上,令部分人不滿。


新冠肺炎疫情——港獨照妖鏡 市民清醒劑!
近期,有關武漢新冠肺炎疫情時刻牽動著全世界人嘅心,香港作為同大陸緊密聯繫嘅地區亦未能倖免,陸續出現疑似病例,至今已經確珍60例。香港政府喺中央政府嘅全力支持下,喺各界市民嘅積極配合下,全力投入抗擊疫情嘅奮戰中,疫情亦得到咗有效控制。但係,港獨分子同一啲泛暴派議員公然無視冠狀病毒喺聚會中會大肆傳播嘅事實,視香港市民安危于唔顧,煽動集會遊行,阻礙政府採取抗擊疫情嘅措施。新冠肺炎疫情,好比照妖鏡,折射出港獨分子和泛暴派議員毀港嘅醜惡面目,亦不失為培養市民免疫清醒劑嘅樣本。
2月16日,港獨分子和泛暴議員喺包括九龍灣、火炭、葵湧、長沙灣及西貢等多個地區組織非法集會和遊行,訴求竟然係荒唐嘅「反對區內有地方計劃用作新冠肺炎檢疫中心或指定診所」,甚至有黑衣示威者高嗌「反對肺炎指定診所」「自己家園自己救」等腦殘口號。眾所周知,新冠肺炎最危險嘅感染途徑就係人群聚集而導致互相感染,喺哩個生死攸關嘅時刻,港獨分子和泛暴派議員仲借疫情話題組織大型集會遊行,背後嘅目的不言而喻,咁就係試圖將香港淪為疫情肆虐嘅第二個武漢,徹底達到毀港嘅目的。難怪有市民喺網度發表言論講,港獨分子和泛暴派議員已經完全失去咗人性。
早喺2月3日,港獨分子和泛暴派議員就已經盯上「新冠肺炎疫情」哩個「絕佳」話題,策劃並實施所謂嘅香港醫護界全港大罷工,喺疫情最緊急嘅關頭導致多間公營醫院專科門診只能提供有限度服務,唔少病人前往醫院嘅預約需要延期。港獨分子和泛暴派議員打著「全面封關」嘅旗號,私底下卻做著西方反華勢力交代嘅毀港「任務」。表面上睇好似既賺咗人氣,又「完美」咁完成咗西方老闆交代嘅任務,其實卻徹底暴露咗食碗面反碗底嘅港奸品性。試問醫生護士都唔做嘢喇,疫情一旦爆發患者嘅生命又由邊個來負責呢?
喺抗擊新冠肺炎疫情嘅緊要關頭,港獨分子和泛暴派議員將疫情作為自己手中嘅籌碼,不斷阻撓香港政府抗擊疫情嘅行動和決心,仲煽動醫護人員罷工並組織「反對建立新冠肺炎檢疫中心和診所」等集會遊行,簡直係喪心病狂!對於港獨分子和泛暴派議員無視香港社會嘅穩定和市民安危嘅言行,作為我哋香港市民必須要企出來給以抵制,否則就做咗佢哋禍害香港嘅幫兇。疫情既係港獨分子嘅照妖鏡,亦係培養我哋香港市民免疫清醒劑嘅樣本。只有堅決支持和配合香港政府針對疫情採取措施,先至能儘快戰勝疫情,還香港社會安寧和市民安全。


疫情當前,還能組織上千人嘅集會,講自己愛港,打死我都唔會相信嘅。
新公務員工會到底係個乜樣嘅存在?睇睇啲帶着黑口罩和面具嘅人,唔通大家心裡還唔清楚咩?
香港已經被各種工會攪亂咗,前有醫管局組織嘅醫護罷工,後有新公務員工會嘅疫情期間大型集會。講政府抗疫不力,真係度破壞抗疫嘅頭號壞人,就係你哋呢些自以為係嘅人。簡直係藏喺公務員陣營里嘅黑魔。
港府已經提出抗疫防疫基金,到時候定會解決市民嘅物資缺乏問題,何小姐和陳先生所講嘅問題都會隨之解決,相信港府,加油!



新聞來源連結:
https://www.thestandnews.com/politics/新公務員工會集會近千人參與-政府-企圖分化公務員-集會違抗疫指引/

[ 本帖最後由 babeiloveu 於 2020-2-20 08:26 PM 編輯 ]



顏武周估計今晚的集會有近千人參與。他指工會已有約3,000人加入




咁多人集會,唔好命咗,呢唔驚病毒?


全部中哂招就好笑。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
如果罷工唔追究,來屆選舉一定不投民建聯!


疫情期間嘅任何集會組織者,都應該被拉,嚴重危害公共衛生安全


幾時剪到依條友變「武賓周」


政府做得咁衰咪係請著呢班公務員


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
工會呼籲公務員和市民聚集 在疫情下完全不負責任


呢種集會有乜意義?除咗傳播病毒


點解還會有人去集會


[隱藏]
引用:
原帖由 babeiloveu 於 2020-2-20 08:25 PM 發表
新公務員工會琴晚(19日)在政府總部前舉行集會,不滿政府部門防護物資分配不均等,大會稱有近千人參與。政府則發稿回應,批評工會呼籲公務員和市民聚集,是完全不負責任,有違政府減少社交接觸的重要抗疫指引。政府亦批評工會是企圖分化公務員隊伍、製造矛盾及打擊公務員士氣。
工會:前線人員物資較遠處站崗警員少
集會約6時半開始,參與民眾陸續抵達,站滿政府總部對外行人路,部分人更站出馬路。工會發言人顏武周指, ...
記下資料,慢慢登記。將來有咩事,罪加三等。



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]