• 瀏覽: 15,119
  • 回覆: 160
  • 分享: 2
+8
武漢新型肺炎疫情影響下,全城口罩供不應求。香港眾志較早前從美國購得10萬個口罩,於網上出售,但火速售罄。香港眾志秘書長黃之鋒今日(17日)表示,第二批120萬個口罩已經完成清關運抵香港,稍後由數十位無黨籍及素人區議員代為分發,詳情容後公布。










▼口罩缺貨 全城搶購▼






















口罩載滿三貨車
黃之鋒表示,在多位海外的港人繼續協助穿針引線下,成功在中美洲找尋到貨源,該批口罩足以載滿三輛貨車,在一星期前從洪都拉斯出發,沿經美國邁阿密和台北,轉機好幾次後,成功送達香港,眾志成員已從機場貨運中心取貨。他又指,由於是次採購開支高達七位數字,單靠眾志難以成事,因此有民主派政黨參與共同出資採購。
分發安排方面,黃之鋒指汲取近日經驗,今次出資所購買的口罩,會透過大概幾十位無黨藉及素人區議員,幫忙將口罩交到市民手上。各議員轉售或分派的方式或有不同,將在取貨後陸續於專頁公佈,籲公眾耐心等候。
黃之鋒又提到,訂購過百萬口罩已相當不容易,但明白到民間搜購可以供應的數目,仍遠遠不足以追上街坊需求,呼籲各位居民諒解區議員的難處。他指,眾志於未來數個月,會繼續動用全球國際連結的網絡,持續搜羅各類資源,實行民間自救。



黃之鋒宣布,第二批120萬個口罩已運抵香港。(黃之鋒fb專頁圖片)





起底黃之鋒嘅「港獨」口罩

喺出現新冠肺炎確診個案後,香港市面已變得「一罩難求」。近日,亂港組織「香港志」秘書長黃之鋒發文表示,「眾志」再從中美洲搵到120萬個口罩,會通過區議員分發畀市民。不同於早前從美國購入嘅10萬個口罩,呢一次,除咗口罩數量大幅增加之外,口罩嘅來源地及運輸過程都成為黃之鋒一直強調嘅重點。如此反常意欲何為,其中緣由一探便知。



黃之鋒喺接受媒體採訪時表示,此次120萬個口罩從洪都拉斯購入後,途徑美國、臺灣,最終運抵香港。同時佢仲表示,「眾志」一直積累嘅人脈網絡,呢次幫咗大忙;「眾志」搞嘅「國際戰線」今次都發揮咗作用。但係事實真係會如黃之鋒所言,僅僅依靠人脈和所謂嘅「國際戰線」就可以購得120萬個口罩嗎?唔難猜測,「台獨」勢力喺呢場「政治show」中扮演咗重要嘅角色。洪都拉斯一直係臺灣所謂嘅「邦交國」,與大陸嘅貿易往來較少。喺全球口罩緊缺嘅情況下,「台獨」勢力動用「外交」手段從洪都拉斯購買口罩想必唔係一件難事。與此同時,黃之鋒等「港獨」分子自去年9月赴臺賣港乞憐之後,便自願充當起「台獨」棋子,所以,此次佢哋能夠從「台獨」主子嗰度得到口罩都算係情理之中。一番操作之後,「台獨」口罩搖身一變,就成為咗黃之鋒手中嘅「港獨」口罩。



除咗向市民展示自己嘅「國際」靠山之外,呢一次,黃之鋒等人大肆兜售、發放「港獨」口罩其實有著更加「深遠」嘅政治意圖。目前,喺港府同樣面臨「口罩荒」嘅情況下,黃之鋒手持物資,儼然將自己塑造成為「民間自救」嘅領袖。喺政府無法完全保障口罩供給之時,黃之鋒就趁虛而入,試圖喺市民中營造「靠港府,冇口罩;靠港獨,口罩足」嘅觀念,值此機會製造香港市民對港府嘅強烈不信任,以此擴大「港獨」嘅勢力範圍。長此以往,香港市民對港府及大陸嘅認同感將不斷下降,「港獨」勢力就會成為最大嘅贏家。



但係黃之鋒嘅「港獨」口罩從來都唔係免費嘅,將其稱為「亂港」口罩一點都不為過。一方面,口罩販賣所得會用嚟支持亂港分子嘅下一步行動,最終埋單嘅依然係全體香港市民;另一方面,就算係免費派發嘅口罩,都係要以出賣政治立場、被迫承認「港獨」為代價換取嘅。無論如何,「精明」嘅黃之鋒早已為「港獨」口罩開好價碼。面對如此「昂貴」嘅口罩,恐怕冇人消費得起,亦冇人願意去消費。




新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/435823/武漢肺炎-眾志-第二批120萬口罩抵港-將透過區議員分發?itm_source=universal_search&itm_campaign=universal_search&itm_content=all&itm_medium=web



當遇到為我而鮮艷嘅火焰時,我情願化作一只飛蛾,燃燒殆盡也在所不惜。也許振翅嘅一剎嗰,正系生命唔得承受之輕。
G phone


第一現在係買唔買到口罩,全球搶貨,無人幫你揾貨,你係咪打算自制口罩?第二佢邊句講非成本價賣,定你覺得運輸不是成本一部分。笑。第三,人地收你成本價就唔係幫呀?唔怪得藍絲比香港人小到出汁,要拎盡人地既著數。只會討好中共,拎盡港人著數。你賣港既事,大家區議會投票都好清楚。你講再多都無用,已經係人見人憎既藍絲。


越睇越見個政府係癈嘅,人地派完一批又一批,政府就乜7都未做過,自己整果D口罩又拎哂返大陸擦鞋,D數晤清晤楚,一味吹、一味拖……九晤搭8


[隱藏]
Honduras咁落後,先前才經濟崩潰,很多人經墨西哥偷渡美國,你可以在廢墟搵到口罩?


引用:
原帖由 laisam06 於 2020-2-19 07:50 PM 發表
Honduras咁落後,先前才經濟崩潰,很多人經墨西哥偷渡美國,你可以在廢墟搵到口罩?
洪都拉斯平均每10萬人,就各有83人與57人被殺,在全球數一數二。這些謀殺大多跟幫派、毒品走私有關。



原意就係借疫情抽水,佢要指出政府無能, 踩政府, 反政府。佢真心為香港, 就應該通知政府,合作, 去訂購一仟二佰萬個, 甚至一億二千萬個,而唔係小恩小惠咁少, 攞嚟炒作同踩人抽水。


引用:
原帖由 George333 於 2020-2-19 07:44 PM 發表
越睇越見個政府係癈嘅,人地派完一批又一批,政府就乜7都未做過,自己整果D口罩又拎哂返大陸擦鞋,D數晤清晤楚,一味吹、一味拖……九晤搭8 ...
就係因為暴徒搶哂,咪全世界都買唔到囉,政府可以限買咩?



引用:
原帖由 bonaqua886 於 2020-2-19 07:50 PM 發表


洪都拉斯平均每10萬人,就各有83人與57人被殺,在全球數一數二。這些謀殺大多跟幫派、毒品走私有關。
黑甲由河童,巨大資金來嘅。黑金果然大把水。搭通天地線,買大量口罩,想信運輸成本不輕,價錢也不輕。不簡單,革命黨背後肯定有大老細支持。否則不能成事



[隱藏]
引用:
原帖由 kboy968 於 2020-2-19 07:55 PM 發表
原意就係借疫情抽水,佢要指出政府無能, 踩政府, 反政府。佢真心為香港, 就應該通知政府,合作, 去訂購一仟二佰萬個, 甚至一億二千萬個,而唔係小恩小惠咁少, 攞嚟炒作同踩人抽水。 ...
咪係,一個二個暴徒搶哂收埋啲口罩,跟著出來做文宣搶錢,全世界都冇,暴徒就派極都有,肯定收埋好多



引用:
原帖由 George333 於 2020-2-19 07:44 PM 發表
越睇越見個政府係癈嘅,人地派完一批又一批,政府就乜7都未做過,自己整果D口罩又拎哂返大陸擦鞋,D數晤清晤楚,一味吹、一味拖……九晤搭8 ...
香港自家制口罩拎反大陸?! 消息來源係……



大陸,台灣,香港都快要大量出貨,
痴瘋,你呢批洪都拉c貨,都係留番自己慢慢用啦!



應該係話香港政府問美國攞就唔比,果d犯民港毒黃屍一問就比,咁原因顯然易見啦。


咩人出錢比你買"豪宅" , 咪咩人出錢比你買口罩囉 ~


[隱藏]
引用:
原帖由 George333 於 2020-2-19 19:44 發表
越睇越見個政府係癈嘅,人地派完一批又一批,政府就乜7都未做過,自己整果D口罩又拎哂返大陸擦鞋,D數晤清晤楚,一味吹、一味拖……九晤搭8 ...
唔係派,係高價賣出,發瘟疫財
香港750萬人,政府點派;新歌加坡少人過香港,都無辦法派



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]