• 瀏覽: 5,858
  • 分享: 2
香港上週六(8日)開始實施強制檢疫政策,要求所有從內地到港人士須接受隔離14天。最近,泛暴派立法會議員譚文豪聲稱有8名隔離人士涉嫌違反檢疫令,到律敦治醫院專科求醫,並隱瞞曾到內地的記錄。醫管局表示,局方暫時未接獲相關個案資料,醫院證實沒有此事,純屬謠言。
你班泛暴派議員,言論自由就等於山草藥噏得就噏,可以隨意造謠生事,唔使負責任睇睇泛暴派議員同一眾毒媒行徑,完全就係捕風捉影,道聽途說,老屈老作,更有毒媒話此次疫情係中國政府的生化戰,有小小邏輯同常識的人都知道有幾荒謬。生化戰係都搞死敵人啦,幾時生化戰搞死自己人啊?你估個個都好似你班暴徒廢青咁,中意籠裡雞作反,自己人搞自己人,下下搞攬炒咩?
再睇翻今次造謠生事的譚文豪,為了攫取個人的政治資本,習慣攪亂社會秩序或政治局勢來從中漁利,為實現其個人的政治目的,滿足一己私慾,屢屢利用香港社會熱點來蹭熱度拉選票,真正的唯恐天下不亂。
今次造謠畀人斷到正,唔少網民怒批泛暴議員失德!有網民話,譚文豪雖然取名文豪,但其最擅長的就是演戲,應該直接改名為譚影帝



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]