• 瀏覽: 3,690
  • 回覆: 50
+2

武漢肺炎疫情肆虐,社會各界關注前線醫護裝備是否充足。日前,五名大埔區議員到訪大埔那打素醫院門診,直接向職員查詢醫療裝備是否足夠,期間與一名護士口角,該名護士一度情緒激動落淚。其後,那打素醫院發言人稱區議員行為影響服務運作,並造成醫護、病人困擾及不安。有份到訪那打素醫院的區議員周炫瑋昨日在Facebook 發聲明回應指,「以沒有事前通知的方式進行視察,是希望觀察醫院最真實的情況」。



                  港人當具慧眼分清真假,夾帶私貨者必遭全民共棄
  當前正值新冠肺炎疫情爆發,香港全社會當務之急自然係預防病毒,治病救人。生命權係每位市民最基本嘅權利,無論個人或團體持任何政見,此時也應該暫時擱置,攜手抗疫先係正道。但係就目前嘅情況嚟睇,香港社會各界「迎擊疫情」嘅動作唔少,但總有啲人令人感覺虛虛實實,各有算盤。如何分清「真心抗疫」與「假意作秀」?其實好簡單,只要睇佢究竟係將「政治立場」置於「抗疫」之前定係之後,稍加辨別,真偽立判。我哋不妨睇一睇以下幾起事件:
  近日,5名大埔反對派區議員,包括大埔民主聯盟陳振哲、文念志,及譚爾培、姚躍生到大埔那打素醫院門診,喺醫院內逐個騷擾護士,查問物資情況,其間與護士爭執,更令護士一度落淚。那打素醫院發言人稱,佢哋擅自到院內不同部門盤問前線員工使用裝備情況,影響服務運作,造成醫護、病人困擾及不安,對此表示遺憾。呢幾名反對派區議員闖入醫院騷擾護士,無非就係想盤問醫護物資短缺情況借機炒作。疫情當前,理應全力配合醫護抗疫。呢幾位反對派議員卻沖入醫院搞事,「政治」和「抗疫」喺佢哋心裏孰輕孰重,相信大家可以明白。


  全香港都喺度鬧口罩荒,近日反對派組織「香港眾志」喺Fb公開聲稱已在美國採購咗10萬個口罩空運抵港。有口罩提供市民當然係好事,但又講明只會交畀「友好區議員」派發,隨後喺網店銷售。睇嚟生命權喺呢啲人眼裏並非人人平等,「順我者昌逆我者亡」先係佢哋最真實嘅諗法。黃之鋒宣稱,呢啲口罩所得收益將會報捐畀「新冠肺炎防疫抗爭基金」。已經有人起底,該基金正係煽動黃醫護搞罷工嘅組織「醫管局員工陣線」所成立嘅。原來呢個只係一出縱暴派自導自演嘅戲碼,所謂「抗疫」只不過係港獨分子借機斂財炒作嘅噱頭。



  同樣仲係口罩,近日縱暴派藝人阮民安當街發放400個口罩,但要領取者先嗌港獨口號,仲要影相記錄後先畀,如此無下限嘅行徑,難怪惹來市民怒斥其「人神共憤,小心行雷!」
  疫情當前,任何抗疫之舉都理應拋開政治立場,論跡不論心。但為何卻總有反對派人士攞政治綁架民生,攞疫情當政治秀嘅藉口?當然,大多數嘅市民仲係理性嘅——香港護士協會11日開會表決是否發繼續罷工,當日便有一群愛國愛港市民趕到現場表示抗議。路遙知馬力,日久見人心,相信會有越嚟越多嘅市民睇清反對派嘅真面目,嗰啲夾帶私貨者最終只能迎來「全民共棄」嘅結局!




因為喺佢同一班同事為抗疫唔辭辛苦工作嘅時候,有班仆街仲要出黎抽水玩嘢,阻住個地球轉所以就情緒一時失控咯。


醫管局真系所託非人,身為護士主管遇到社區人仕查詢,情緒失控,怎能成為專業人仕,處理公眾事務。


區議員非常唔智, 不當; 行為等於要個咪醫護表態, 證明醫院運作情形, 令人極度厭惡.


[隱藏]
區議員,冇任何工作權力,到任何政府部門查詢.


黃曱甴區已完有幾賤得幾賤,點解唔報警拉牠們?


區議員非常不智, 不當; 行為等於要個別醫護表態, 證明醫院運作情形, 令人極度厭惡.


其實區議員做義工去清潔下公眾地方更有意義!


區區,區議員,沒有任何工作權力,到任何政府部門查詢.他們的行為是非法,可立即報警,刑事(阻礙政府公職人員工作).


[隱藏]
他們是想知道前線醫護的情況,看看有什麼可以幫忙,在政府及醫院高層不予合作的情形下,唯有出此下策,不應深責。反而我們應該譴責政府及醫院高層不予合作的態度。


當值護士,可向醫管局投訴,要求留紀錄.


火葬場需要區已完幫忙,快去啦


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
請認住這班爛仔區議員....


[隱藏]
黃曱甴區已完有幾賤得幾賤,點解唔報警拉牠們?


主題標籤 #黃之鋒
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]