• 瀏覽: 1,287
  • 回覆: 16
莎莎國際(00178)表示,計劃裁員及減薪3個月,高級管理層擬減薪四成,基層員工減幅10%至15%。
莎莎國際發言人表示,莎莎與香港零售同業一樣,正受到不利的市場環境影響,集團正採...



攬炒了!黑衣示威者和其支持者,你們高興了嗎?

新聞來源連結:
https://www2.hkej.com/landing/mobArticle2/id/2377392



無奶油啊, 黃色經濟圈唔 work 咩 ? 


一人一督口水都浸死佢啦. 



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
傻的嗎?班文宣一個都冇事,都係班蒙面曱甴冇飯開。佢地可以全職放火。


[隱藏]
引用:
原帖由 仙劍奇俠傳壹 於 2020-2-13 11:03 PM 發表


沙沙是藍店。
李柱銘過氣襯家窩



保住份工,共渡時艱


曱甴大叫攬炒成功,應陸續有來...


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
婚都離埋,緊係要同黃黑劃清界線,炒Q晒佢地


[隱藏]
"高級管理層擬減薪四成,基層員工減幅10%至15%。"


呢啲高層都一齊減薪算係咁, 唔淨係減基層員工. 



聽見都開心


莎莎....冇咗大陸客就死死下.....


桌越會唔會跟風


仲有屈人柿同慢玲都高危


[隱藏]
香討愛國CHing唔係以為莎莎係黃來嗎......

"【專欄】莎莎太子女同李柱銘兒子離婚背後的黃藍

一場絕大部分外人也不看好的婚姻,結局真的是離婚收場,十分唏噓,講的是莎莎太子女郭詩雅與李柱銘兒子李祖詒,政商界流傳兩人早已離婚,日前女主角終於打破沉默,公開承認離婚一事,本欄確實無意討論別人家事,但也想跟各位回顧一下,莎莎的愛國往事。

李柱銘黃到金,莎莎則藍到黑,結成姻親以來,一直也是藍絲富豪圈的茶餘飯後話題,至少筆者也聽過不下三個有名有姓的富豪,對這場婚姻說三道四。

不過任爾東西南北風,莎莎愛國你不懂,郭少明對中國的熱情,當然不是沒有原因,眾所周知,郭少明本來只是一個維修咪錶、在隧道收費的公務員,全靠坐上「阿爺送大禮」快車,成功晉身億萬富豪之列。
..."

Source: https://www.mpfinance.com/fin/in ... &issue=20200205



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]