• 瀏覽: 2,420
  • 回覆: 62
  • 分享: 1
+2


武漢肺炎疫情持續,全城陷入「口罩荒」,行政會議成員、新民黨主席葉劉淑儀今早在電台表示,相信政府正研究訂立緊急法例,管制入口、分銷、零售口罩,規定不准抬價等,料數星期內會有公布。她認為,現存的《儲備商品條例》無法適用於口罩,因為口罩並非需要成立系統、發牌經銷的商品,難以管制。不過,另一行會成員、資深大律師湯家驊卻唱反調,指口罩供應不足源於貨源不夠,並非口罩被惡意囤積的後果,若控制口罩價格,反而會減低供應商向香港提供口罩的誘因,而且有違香港自由市場的原則。但湯家驊承認,理論上透過法律管制「一定做得到」,包括將口罩納入《儲備商品條例》........


新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/432440/武漢肺炎-葉劉稱政府研立法管口罩價格-湯家驊質疑違自由市場

有人提倡價格管制,有人則認為價格管制有違自由市場原則。

人言人殊,不知何者正確了。



做乜都有人鬧㗎啦,相信3-4個月後口罩會冇咁多人搶,口罩唔係必需品。


引用:
原帖由 ee333ee 於 2020-2-10 03:24 PM 發表
做乜都有人鬧㗎啦,相信3-4個月後口罩會冇咁多人搶,口罩唔係必需品。
但亦都係消耗品...每日最少要用1個...
700萬人估你一半出街都350萬個....
所以到3-4月後, 好多用完存貨又要買過...結果第二波搶購潮又黎了...



非常時期用非常手段


[隱藏]
政府不想辦法增加口罩供應,反而去搞自由市場。即係叫要返工,無時間排隊的,你等死啦?長者大把時間;你知佢買完又買,儲左幾多在它?


呢條仆街乜都講自由市場,民生用品可以炒賣咩?如果香港飢民大暴動,叫解放軍拉呢個仆街及林鄭去打靶啦。


可預計一個慌貿的情況。等住口罩要返工的;買唔到。唔洗返工的,反而有時間買買完又買


問題的本質是口罩產量嚴重不足,價格調高是表象。
價格管制解決不了問題。等於得了新冠肺炎會發高燒,吃退燒藥治不了病一個道理。



而家咩時勢呀, 仲講自由市場


[隱藏]
引用:
原帖由 火爆判官 於 2020-2-10 03:57 PM 發表
而家咩時勢呀, 仲講自由市場
你限價D鋪頭咪唔入貨囉...入廁紙囉...又係炒. 你限得幾多樣丫你話.



無利可圖,邊個得嫻去博命搵貨?共產思維害死人


已經有朱西敵議員話,只能以來貨價加5%出售。即後叫藥房白做,比你做唔做?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
政府無能,搵唔到貨。卻要罰有能力搵到貨的商人、唔比人賺錢。乜能野世界?


[隱藏]
🇭🇰丟你老母,仲講自由市場/🖕
🇲🇴做得非常好,熊大well done/👍



附件

20200210_f3453859cb49991516056Hokcw52SAI5.png(486.58 KB)

2020-2-10 17:09

20200210_f3453859cb49991516056Hokcw52SAI5.png

鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]