• 瀏覽: 67,507
  • 回覆: 1,048
  • 追帖: 1
  • 分享: 34
+88
網上謠傳紙巾將陷短缺 市民盲搶超市排長龍


香港確診武漢肺炎的個案增至21宗,市民為自保選擇留在家中,不少超級市場今日(5日)再出現搶糧潮,食米、罐頭、即食麵、餅乾等一掃而空,而防疫用品,包括消毒濕紙巾等同樣被搶購,全城陷入肺炎慌。網上流傳紙巾供應會因內地紙巾廠商未能復工而陷入短缺,但有超市澄清網上流傳並不屬實。

東網記者今(5日)到沙田、天水圍等地的超市視察,其中位於沙田的超市大排長龍,不少市民一袋二袋離開,超市內的廁紙成為搶購重點,而食米、蔬菜、即食麵均被搶購。另外,位於天水圍新北江商場的超市同樣大排長龍,貨架上的食米、廁紙、即食麵均空空如也。其他防疫用品,如漂白水、洗潔精、洗地水等同樣成為搶物資的重災區。

市民丁先生指,自從疫情爆發後減少外出,但會定期到超市掃貨,今次主要購買日用品,惟超市內的紙巾被掃光,因有傳會無紙巾到港。他形容,如果政府防疫措施一百分滿分,只會給予一分。

市民梁小姐指,朋友傳訊息指即將沒有紙巾供應,故到超市購買,希望政府確保日用品供應,「唔好一時要搶口罩,一時要搶米,一時又話要搶紙巾」。

惠康回應指,有關網上謠傳惠康部分產品缺貨的消息,惠康現特此澄清實屬流言。由於部分產品需求急升,惠康正與供應商保持緊密聯繫,致力為顧客提供充足及多元化的產品選擇。

百佳超級市場回應指,現時廁紙供應仍然穩定,相信農曆新年假期完結,供應商陸續營業後,各類產品供應將更加充足。

在港紙巾用品市佔率達36.5%的維達集團,其發言人表示,集團不同的工廠會在本周或下周復工,並無停廠計劃。該集團得知近日超市的紙巾貨源比較緊張,可能是農曆新年剛結束,物流才剛復工,現在正常補貨中,確保市場有充足的供應量,滿足市民需要。

政府對有人在抗疫期間惡意散播謠言感到遺憾,並譴責居心叵測的造謠者,強調疫情防控措施不會影響中港兩地的貨運,政府亦已與主要食品供應商溝通,食品目前供應正常,主要食品類別包括食米、麵食等亦有足夠存貨,市民無須擔心。



香港人乜都有得搶㗎 下個禮拜可能搶屎😎😋

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20200205/mobile/bkn-20200205190402073-0205_00822_001.html

[ 本帖最後由 siuroy123 於 2020-2-5 11:45 PM 編輯 ]



危難當前,奸邪妖獸仍然唯恐天下不亂。


香港真係退步中。


五畜微訊 蠢人先信


[隱藏]
搶呀搶, 唔好比佢停


刁民,愚民最難管治,偏偏香港最多,等攬抄!


引用:
原帖由 港人無能治香港 於 2020-2-5 20:02 發表
香港真係退步中。
退咗好耐



引用:
原帖由 ichthys2 於 2020-2-5 08:02 PM 發表
危難當前,奸邪妖獸仍然唯恐天下不亂。
一隻手掌又拍唔響



引用:
原帖由 JamesPong_007 於 2020-2-5 08:03 PM 發表


退咗好耐
真係冇眼睇班愚民



[隱藏]
盲搶廁紙


香港乜工廠都冇,全部靠入口,冇口罩冇厠紙冇……又要搶,買唔到又要吊政府


引用:
原帖由 siuroy123 於 2020-2-5 08:03 PM 發表

一隻手掌又拍唔響
向很多發放訊息..........之後超市聲明是假的........!!
明顯有人玩嘢........在放工時間向全港大多數打工仔發訊息.......!!



生活必需品,冇左就用手指。 點會唔搶,現在什麼都要儲夠用2星期啦。


搶米都明白


但連廁紙都搶?攛晒頭,搶咁多,真係咁多屎疴?



[隱藏]
咁點搞抗爭革命?


D反中白痴又怕死, 又自私, 又無腦,又無賴..
 又廢...



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]