• 瀏覽: 26,961
  • 回覆: 348
  • 追帖: 1
  • 分享: 12
+22
O記查75案 拘逾千人
當中由李桂華麾下「O記」(有組織罪案及三合會調查科)接查的有關案件共75宗,拘捕1048人。他透露,目前仍有300多人是目標人物,處於調查中階段「準備拉」。按案件分類,主要涉及暴動、示威有26宗,涉及攻擊性武器的有8宗,與槍械相關案件有3宗,涉爆炸品有6宗,有1宗是涉嫌發放新屋嶺拘留中心假消息,被告被控煽動參與非法集結。



今天開始找數啦,年輕人您們為自己付出刑事罪行,人生更精彩等你.....

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/社會新聞/425389/專訪-李桂華指o記追查300多名目標人物-檢控數字肯定越來越高
理大事件拘捕1,381人 782人遭登記個人資料
他提及,當時警方在理大蒐證時是看到一條完整的武器生產線,令他感到「離晒大譜」。他指出,生產線是處於飯堂內,各個環節有不同的分工,包括有人提供玻璃樽,另一環節則要做電油,「又有大枝嘅液態石油氣,原來用嚟做助燃劑。」他以「好方便」來形容過程,「再前面又有人入生油,又倒一啲糖,或者starch(澱粉)入去,大部分都係麵粉。」形容生產線十分完整。
李桂華期待理大提交的閉路電視片段,敦是敦非到時知。他說:「特別有興趣究竟係邊個生產呢樣嘢,但我哋仍然等緊理大方面提供CCTV(閉路電視)俾我哋。希望睇到啲嘢,從而作出拘捕或者起起訴部分的人。」

[ 本帖最後由 1000day 於 2020-1-29 08:09 AM 編輯 ]



附件

yhXxfgSNSE54TGw9sGxPA81nNrpGvUs4OaYMcTmmDHE.jpg(167.69 KB)

2020-1-29 08:07

yhXxfgSNSE54TGw9sGxPA81nNrpGvUs4OaYMcTmmDHE.jpg

捉一班,拉一班,一班轉污鬼,鬼篤鬼,要佢地鬼打鬼!


理大職員唔提供,表示佢地都有份 :>


自首篤灰可減刑 機會有限!先到先得!


[隱藏]
應該有啲已經篤左灰。


剩系篤灰已經過百宗,班垃圾預備收皮😜😜😜


人生何在逞英豪,天理人情只要公;天眼恢恢疏不漏,定然作福福來縱。


愈快愈好,拉晒犯法者


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
阿爺好X多特工喺香港,邊走得甩


引用:
原帖由 刺客禁言 於 2020-1-29 08:38 AM 發表
其實一早撤回
一早成立獨立調查
一早積極回應5大訴求
就唔會有咁多事發生

好似武漢肺炎拖延愈搞愈大鑊
曱甴出嚟搞破壞就預咗要找數,有早知冇乞兒,入去監獄反省下啦!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 刺客禁言 於 2020-1-29 08:53 AM 發表


你覺得警暴會走得甩?
我淨係知曱甴走唔甩,想搞差佬推翻共產黨先啦!



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]