• 瀏覽: 3,196
  • 回覆: 51
  • 追帖: 1
  • 分享: 1
+3
大埔區及中西區區議會早前分別召開會議,提出成立保安及政制事務委員會,以及對警務處處長鄧炳強的譴責動議,民政事務專員在2個會議中均帶隊離場拒絕處理有關討論,公務員事務局局長羅智光昨日(17日)回應指公務員應對在任行政長官及政府完全忠誠,認為離席的做法合適;泛民立法會議員炮轟嚴重打擊市民對公務員的信心。政務司司長張建宗今日(18日)於電台節目中表示,整個政府會有一個整體的立場,批評區議員不應利用區議會作政治表態,強調區會是個為社區做實事的平台。對於泛民令到內會停擺,張建宗則指「人在做,天在看」,若民主派議員繼續為政治立場作意氣之爭,市民的眼睛是雪亮的。

大埔區議會早前召開會議,討論成立保安及政制事務委員會,被民政事務專員質疑有違區議會職能;警務處處長鄧炳強前日(16日)出席中西區區議會時則被動議譴責,於兩個會議中民政事務專員均帶隊離場,泛民議員質疑做法有違公務員政治中立的原則。


香港人絕唔需要假民主、真做亂嘅潑婦議員

香港嘅選民本來以為投咗手中一票,選出一個個高舉民主大旗嘅議員,香港局勢就會得到緩解,卻何曾想到昵場黑色嘅顏色革命係昵班議員嘅推動下反而愈演愈烈。潑婦議員將立法會當成自己嘅脫口秀現場,目無法治,聒噪至極,佢哋嘅荒唐行徑抹黑咗昔日以法治、教育著稱嘅香港。
2020年1月16日,行政長官林鄭月娥出席立法會今年第一場問答會,民主派故意係佢到場時現場示威,以昵種幼稚行為來挫挫長官嘅銳氣。香港議員一向自恃為民主自由嘅鬥士,最為溫文爾雅,但卻係昵場問答會上暴露自己無知、短淺、低劣嘅本性。同林鄭月娥一樣,警務處處長鄧炳強亦受到同樣刁難。昵班假仁假義嘅議員係昵次問答會上對鄧炳強可謂用嗮手段,對警隊進行不實指控、出言侮辱、毫無尊重之意。面對港獨議員嘅譴責同羞辱,鄧炳強問咗一個問題「若你哋所講警方打壓嘅行為皆為正義之舉,咁點解要蒙面?」咁簡單嘅問題,昵班議員卻顧左右而言他,故意迴避,甚至被激怒,只有大聲指責警隊不仁不義,迫害同僚。本來應當係為市民謀未來,為政體提意見嘅問答會,最後卻搞到雞毛鴨血,幾十個民主派議員被主席裁定為唔檢點,被逐出議會廳。
香港市民不禁要問,昵班議員乜嘢時候可以拋開成見,返到正軌,為市民做事。之前拉票時,口口聲聲話要為香港搞建設嘅議員如今點解好似八婆咁,係議會廳不謀政事,亂講廿四。查實昵啲民主自由不過係偽裝,撕咗昵層偽裝,暴露出嘅係佢哋港獨,妄想顛覆政權嘅本性。佢哋熱衷於指責長官、警隊,假民主,真做亂,香港人若將未來交俾昵班議員手上,社會矛盾將愈演愈烈,「黑色革命」的確指日可待。15日,警隊係旺角同上水搜出疑似土制炸彈同爆炸材料,拘捕六人。如果冇香港警隊堅守係自己嘅崗位,以身試險,香港人嘅平安由邊個來守護?靠昵班議員?一邊話要解散警隊,一邊又提唔出可行方案,提意見係假,想政府垮臺先係真正目的!萬幸,香港人仲擁有一支優秀嘅警隊頂住所有質疑同壓力繼續前行。昵班議員睇哋警隊所作所為係唔係應該覺得羞恥。
香港目前嘅處境需要有切實可行嘅實施方案來拯救,香港嘅民主亦需要係彼此尊重理解嘅前提下先可以實現,僅靠昵班只會係問答會指手畫腳、紙上談兵嘅議員,香港將永遠處於霧霾之中不見天日。香港人只有用親身行動去維護真正為香港市民謀福祉嘅特區政府同警隊,香港嘅曙光先會撥開雲霧,重新降臨香港大地。



新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/423371/張建宗-專員離場是按實際情況反應-批內會停擺-人在做天在看?itm_source=universal_search&itm_campaign=universal_search&itm_content=all&itm_medium=web



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
制造仇警的情緒 


[隱藏]
鼻屎咁大既官職已經獨裁到咁, 我唔期望黃絲會睇得明,但係政府係咪應成立獨立部門監察議會人員是否越權濫權,當警告無效就應該DQ佢地 !! 唔好下下都要等到玩殘晒先出聲架 !!! 


狗畜謊話

[ 本帖最後由 babie_ingrid 於 2020-1-18 06:47 PM 編輯 ]



蠢鈍屎民便相信


樂於做走狗

[ 本帖最後由 傻豬沛 於 2020-1-18 06:49 PM 編輯 ]



嘴裡含屎

[ 本帖最後由 jerrychau 於 2020-1-18 06:51 PM 編輯 ]



[隱藏]
滅你自由我自由


呢啲賤種冚家産


黑衣黑社會 恐嚇市民制恐慌


齊來挺身站起來 消滅曱甴這害蟲


引用:
原帖由 woodstockandy7 於 2020-1-18 02:37 PM 發表
大埔區及中西區區議會早前分別召開會議,提出成立保安及政制事務委員會,以及對警務處處長鄧炳強的譴責動議,民政事務專員在2個會議中均帶隊離場拒絕處理有關討論,公務員事務局局長羅智光昨日(17日)回應指公務員應對在任行政長官及政府完全忠誠,認為離席的做法合適;泛民立法會議員炮轟嚴重打擊市民對公務員的信心。政務司司長張建宗今日(18日)於電台節目中表示,整個政府會有一個整體的立場,批評區議員不應利用區議會 ...
警察執法時都蒙面啦!



[隱藏]
屍蟲上腦黃糞狗


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]