• 瀏覽: 45,968
  • 回覆: 398
  • 追帖: 2
  • 分享: 24
+16



一名15歲少女日前涉嫌在英國駐香港總領事館外塗鴉,被警方以涉嫌刑事毀壞拘捕。泛暴派及英國政客乘機炒作事件,聲稱香港警方不能在英國領地執法雲雲。言猶在耳,英國駐港總領事館昨日回應媒體查詢,承認主動向警方報案,要求警方採取行動防止「可能發生的犯罪行為」,警方到達現場後,決定拘捕有關人士。
英領館的回應稱,他們就着領事館和職員的安全,恆常與警方保持溝通,而拘捕有關人士的地點只是領事館「租借區域」,該區域長期對外開放。根據《維也納領事關係公約》,這個「租借區域」並無任何特殊地位。

新聞來源連結:
http://www.takungpao.com.hk/news/232109/2020/0116/404947.html






應該坐硬啦!上次個內地人都判監!


引用:
原帖由 曹三豐 於 2020-1-16 11:25 AM 發表
應該坐硬啦!上次個內地人都判監!
黃官話年輕、無䅁底、守行為6個月



[隱藏]
勇武同火炬組啲柒頭係咪任全部自盡哂啦? 點解唔出來幫英領士館裝修一下呀? 驚呀?


主子報警拉黃狗, 曱甴 !


大陰國出賣"同伴"


陰公豬囉!


勇無個無呀!冇美金收全部收晒皮!
要個冇錢收嘅靚妹出去做嘢!
垃圾終歸係垃圾!



[隱藏]
班傻西壞腦曱甴真的是情何以堪柒到爆!


暴狗: 「主人... 係我呀!! 係我呀!!! 點解你咁對我呀~~~~~~~」


道理一樣
試下攪尻毒果泥間屋或工廈
毒泥報唔報警?



曱甴死全家


一路都係曱甴一相情願,英國佬理得你死


[隱藏]
點解無人"裝修"英國領事館?等咩啊?


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]