• 瀏覽: 550
  • 回覆: 1
立法會財務委員會10日開會審議有關公務員加薪慨撥款,並繼續討論民主派議員就此提出慨傳召警務處處長鄧炳強出席會議慨建議。一直要求將警隊加薪喺公務員加薪建議中分拆討論慨民主派就繼續喺會上拉布、玩嘢,其中公民黨立法會議員郭家麒更加喺會上直指財委會主席陳健波(波哥)系太監,波哥就還擊反斥郭無禮兼無恥,仲將郭逐出會議室添。


財委會系早上同下午都開會,上午會議開波后都系繼續討論有關傳召鄧炳強出席會議慨多個方案。期間郭家麒喺會上就提到警方于近幾個月修訂《逃犯條例》風波中慨表現。波哥于是就開口話郭偏離題目,提醒郭如再偏離就要停止發言喇。點知郭一聽到,就話自己有5分鐘發言時間,叫波哥“你收聲”,又反問︰“我幾時有偏離呀?”死撐自己系講緊點解要傳召鄧炳強。

波哥之后多次質疑郭家麒,不過就被郭打斷,郭仲話︰“你唔好成日做太監呀,陳健波!”又話波哥“你系自己閹自己”、“太監陳健波”,真系一啲都唔客氣。而波哥亦都直斥郭無禮兼無恥,更隨即要求郭收回言論。郭梗系冇收回言論啦,于是作為主席慨波哥就下“逐客令”,要求郭離場,郭下午會議都無法進入會議室喇。而波哥其后亦都完結咗上午會議,令充滿火藥味慨畫面落幕。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]